موبایل

گوگل از نسخه محدود پیکسل فولد رونمایی کرد

گوگل برای گرامیداشت پنجاهمین سالگرد هیپ هاپ، نسخه ویژه ای از گوشی هوشمند Pixel Fold خود را معرفی کرده است.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از گیزموچاینا؛ این نسخه انحصاری، که نسخه “Hip Hop 50” نام دارد، دارای طرح رنگی براق Obsidian با لهجه های متالیک در طرفین و نوار دوربین است.

علاوه بر این، با افتخار یک نشان نشان دهنده نقطه عطف را در نوار دوربین نمایش می دهد. جعبه گشایی مجموعه نسخه 50 هیپ هاپ: چه چیزی در داخل است با این حال، برخلاف سایر دستگاه‌ها، Pixel Fold «Hip Hop 50» برای خرید در دسترس نخواهد بود.

در عوض، گوگل تصمیم گرفته است که آن را به طور انحصاری از طریق برنامه #GiftFromGoogle خود بین گروهی از افراد توزیع کند. ارائه این نسخه محدود واقعاً قابل توجه است، زیرا Google تلفن را در یک دستگاه پخش ضبط چمدان سفارشی ساخته شده توسط Victrola بسته بندی کرده است.

همراه Pixel Fold در این مجموعه ویژه، Pixel Watch و Pixel Buds Pro، به همراه صدای سفارشی «It’s All G» طراحی‌شده توسط Simone I. Smith و یک جعبه وینیل از Mass Appeal حاوی پنج رکورد 45 RPM است.

در زیر این اقلام، گیرندگان یک پخش کننده کاملاً کاربردی Victrola را پیدا می کنند تا از صفحات وینیل موجود در بسته لذت ببرند. نسخه «Hip Hop 50» Pixel Fold گواهی بر تعهد گوگل به بزرگداشت فرهنگ هیپ هاپ است.

در سال 2017، این شرکت فداکاری خود را با ارائه یک Doodle تعاملی در صفحه اصلی خود برای چهل و چهارمین سالگرد هیپ هاپ به نمایش گذاشت. Doodle به کاربران این امکان را می‌دهد تا با مخلوط کردن و خراش دادن رکوردها تجربه کنند و تجربه جذابی را ارائه دهند که همچنان در وبلاگ Google Doodle قابل دسترسی است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا