موبایل

اپل iPhone 11 صدر نشین در بنچمارک Geekbench

البرز فاوا نیوز؛ اسمارت فون جدید شرکت اپل یعنی iPhone 11 که قبل از معرفی رسمی، در مورد آن شایع هایی شنیده بودیم. این بار این گوشی در زمینه ی سخت افزاری نیز همه را بعد از معرفی رسمی در برلین مانند نسخه های پیشین خود متعجب کرد.
iPhone 11 از آخرین چیپست این شرکت یعنی A13 که دارای شش هسته ی پردازشی Bionic (بایونیک) می باشد استفاده می کند. اپل برای iPhone 11 که ارزان ترین سری جدید آیفون ها می باشد 4 گیگ حافظه پردازشی رم در نظر گرفته که به نظر کم می آید.

حال این پردازنده ی جدید شرکت اپل در مقابل آخرین چیپست های شرکت های سامسونگ و کوالکام سر بلند بیرون آمده، با امتیاز 13769 در بخش چند هسته ای و در بخش تک هسته ای با امتیاز 5472 صدر نشین پردازنده ها شده. لازم به ذکر است مبنای این امتیازات در Geekbench فقط CPU دستگاه ها می باشد.
پردازنده ی +Snapdragon 855 که از همه پردازنده های موجود قوی تر بود، حتی به نزدیکی امتیاز کسب شده توسط A13 اپل نیز نرسیده است.
اپل نیز قبل از این تست گفته بود که تمرکز اصلی خود را روی پردازنده متمرکز کرده تا بازدهی بالاتری نسبت به قبل داشته باشد و طبق ادعای این شرکت باتری iPhone 11 pro حدود چهار ساعت و دوام باتری Pro Max حدود پنج ساعت نسبت به XS و XS Max افزایش پیدا کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا