فناوری اطلاعات

اپلیکیشن رایگان گوگل برای انتقال اطلاعات از آیفون به اندروید

گوگل مخفیانه یک اپلیکیشن برای انتقال اطلاعات از آیفون به اندروید منتشر کرده است. از این به بعد کاربران ‌iOS به راحتی و با اطمینان کامل می‌توانند اطلاعات خود را بر روی گوشی جدید اندرویدی‌شان انتقال دهند.

به گزارش فناوری برتر دیجیتال به نقل از سرگرمی، طبق گزارش 9to5Google شرکت گوگل بی‌سروصدا اپلیکیشنی رایگان برای سیستم عامل iOS به اسم Switch To Android منتشر کرده است. این برنامه گوگل به شما این امکان را می‌دهد تا به راحتی تمام اطلاعات موجود در گوشی آیفون خود را به یک گوشی اندرویدی منتقل کنید. برنامه Switch To Android برخلاف بعضی دیگر از چنین برنامه‌هایی به‌صورت بی‌سیم کار می‌کند، پس دیگر نگران اتصال دو گوشی با کابل نباشید.

طبق توضیحات اپلیکیشن در App Store «برنامه Switch to Android از گوگل به شما کمک می‌کند تا به سرعت مهم‌ترین انواع داده‌تان (عکس‌ها، ویدیوها، مخاطبان و رویدادهای تقویم) را به یک دستگاه اندرویدی کاملاً جدید بدون نیاز به کابل‌ منتقل کنید».

لیست اطلاعات قابل انتقالی که در توضیحات App Store گفته شده شامل پیام‌ها نیست. بنابراین به‌نظر می‌رسد این اپلیکیشن هنوز نمی‌تواند پیام‌ها را انتقال دهد.

گوگل هنوز اپلیکیشن Switch to Android خود را به‌طور رسمی ثبت نکرده است، به‌همین دلیل هنگام جست‌و‌جو Switch to Android در فروشگاه آیفون خود آن را پیدا نمی‌کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا