موبایلویدئو

انجام تست مقاومت Google Pixel 4 XL، یک نا امیدی بزرگ برای گوگل

البرز فاوا نیوز؛ Google Pixel 4 XL جدید ترین و بزرگ ترین پرچمدار 2019 کمپانی گوگل می باشد.
گوگل که مانند کمپانی اپل عادت به استفاده از به روز ترین طراحی ها را ندارد و در سالی که اکثر اسمارت فون از ناچ قطره ای یا دوربین سلفی پاپ آپ برای بیشتر بودن نسبت نمایشگر در پنل جلویی استفاده می کنند، از همان طراحی همیشگی خود در پیکسل های نسل چهار استفاده کرده است.

در اوایل این ویدیو Pixel 4 XL تست های خش پذیری و آتش فندک بروی نمایشگر را به خوبی پشت سر گذاشت.

در تست مقاومت نیز در زمانی که فشار از قسمت پنل پشتی وارد می شود به خوبی تاب می آورد و درکل برای فریم و نمایشگر اتفاق خاصی نمی افتد.
اما مشکل Pixel 4 XL زمانی معلوم می شود که در خلاف جهت قبلی یعنی وقتی فشار از سمت نمایشگر وارد می شود، معلوم می شود و چهار ترک در فریم میانی نمایان می شود (این اولین بار است که مشاهده می کنیم فریم میانی اسمارت فونی ترک می خورد!).
وقتی رنگ روی این فریم را می تراشیم شاهد خودنمایی پلاستیک هایی که برای آنتن دهی بهتر گوشی روی این فریم فلزی قرار گرفته است می شویم که ترک ها دقیقاً در محل رسیدن فریم فلز به این پلاستیک ها به وجود آمده است.

با این حال که گوشی به خوبی کار می کند و اتفاقی برای نمایشگر 90 هرتزی آن به وجود نیامد، اما به نظر شما این نوع طراحی قدیمی و شکننده بودن این پرچمدار 900 دلاری ارزش هزینه کردن و گرفتن یک اسمارت فون صرفاً به خاطر خدمات بهتر اندروید و دستیار گوگل در آن را دارد یا خیر؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا