موبایل

ال جی V50S ThinQ با دو نمایشگر مجزا و با اینترنت 5G

البرز فاوا نیوز؛ در طول همایش IFA امسال این شرکت کره ای از گوشی تاشوی خود با نام V50S ThinQ رونمایی کرد. امروز بود که این اسمارت فون را در کره به صورت رسمی معرفی کرد.
گوشی اصلی از یک نمایشگر 6.4 اینچی OLED استفاده می کند، که در صورت قرار دادن آن در کیسی که نمایشگر دوم در آن قرار دارد نمایشگر دوم (با همان مشخصات نمایشگر اصلی) روشن شده و قابل استفاده خواهد بود. یک نمایشگر سومی نیز برای کار هایی مانند چک کردن اعلان ها و یا دسترسی سریع به بعضی از برنامه ها موجود می باشد.
این نمایشگر سوم در اندازه ی 2.1 اینچی و سیاه و سفید می باشد، که در صورت بسته قاب لولایی در دسترس خواهد بود.

یکی از تفاوت های این گوشی با گوشی های تاشوی دیگر امسال کارکرد جداگانه ی نمایشگر های آن می باشد.

دوربین اصلی از یک سنسور 12 مگاپیکسلی و یک سنسور 13 مگاپیکسلی فوق عریض تشکیل شده است. همچنین از یک سنسور 32 مگاپیکسلی در ناچ قطره ای نمایشگر اصلی نیز استفاده شده می باشد.
این اسمارت فون فقط در یک نسخه با چیپست Snapdragon 855 در کنار 6 گیگ حافظه ی رم و 128 گیگ حافظه ی داخلی عرضه می شود. باتری استفاده شده در این اسمارت فون 4000 ملی آمپر می باشد و از فست شارژ های 21 واتی نیز پشتیبانی می کند.

فست شارژر 21 واتی درون جعبه ی این گوشی، حرفی برای گفتن در سالی که بعضی از میان رده ها با شارژر های 30 واتی عرضه می شود، نخواهد داشت.

الجی V50S ThinQ با قیمت دقیق 1199 دلار و فقط در رنگ مشکی موسوم به Aurora Black اکنون در کره ی جنوبی برای فروش عرضه شده می باشد. هنوز الجی تاریخی برای عرضه ی جهانی این گوشی اعلام نکرده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا