گیم

اطلاعات جدیدی از مدرن وارفر ۲ و کال آو دیوتی ۲۰۲۴

به نظر می‌رسد که به تازگی جزئیات جدیدی در مورد چند بازی آینده‌ی سری تیراندازی و اول شخص کال آو دیوتی لو رفته است.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از دیجی کالا؛ نسخه‌ی موبایل کال آو دیوتی: وارزن طی چند ماه گذشته تست‌های آلفای خود را پشت سر گذاشته است که این در ابتدا منجر به لو رفتن ویدیوهایی از گیم‌پلی این بازی در حال توسعه نیز شد. با این حال داده‌ کاوان موفق شده‌اند که در فایل‌های این نسخه از بازی، جزئیات و تصاویری را نه تنها مربوط به کال آو دیوتی: مدرن وارفر ۲، بلکه در ارتباط با بازی بعدی سری نیز کشف کنند. این نسخه که ظاهرا در استودیوی Treyarch در حال توسعه است، برای عرضه در سال ۲۰۲۴ برنامه‌ریزی شده است.

این تصاویر که هم اکنون در دسترس نیستند، جزئیات مختلفی را از بازی مدرن وارفر ۲ آشکار کرده‌اند که شامل وجود نقشه‌هایی مانند یک موزه، Grand Prix، یک میدان نفتی و نقشه‌هایی با نام رمز هایدرو و SABA می‌شوند. از طرفی به نقشه‌های Esports Gym، فال‌اوت، Favela، کیل‌هوس، Exhume، لایت‌هوس، Luxury ،Mountain Town و غیره اشاره شده است. گفته شده که این نقشه‌ها دارای حالت روز و شب خواهند بود.

با اینکه سلاح‌های مختلفی نیز لو رفته اما از جزئیات آن‌ها اطلاعاتی در دسترس نیست. با این حال می‌توان مانند همیشه انتظار طیف متنوعی از سلاح‌ها را داشت. همچنین به نظر می‌رسد که قرار است از یک مکانیک جدید در بخش‌ چند نفره‌ی مدرن وارفر ۲ رونمایی شود. این مکانیک در گذشته نیز توسط افرادی به آن اشاره شده بود. از طرفی در شایعات به بخش PvPvE در این بازی اشاره شده که ظاهر قرار است در همان نقشه‌ای که وارزون ۲.۰ در آن جریان دارد، قابل تجربه باشد.

در مورد نسخه‌ی سال ۲۰۲۴ کال آو دیوتی که در Treyarch در دست توسعه است، علاوه‌بر اسامی سلاح‌های موجود در بازی، دو تصویر از نقشه‌های آن با نام Stealth و Pillage منتشر شده است. گفته شده که تصویر مربوط به نقشه‌ی اول شامل شعله‌های آتش، یک هواپیمای جنگی آشنا و پرچم ایالات متحده است. از طرفی نقشه‌ی دوم مکان زیبایی را به تصویر می‌کشد. البته گفتنی است که تصاویر ذکر شده مربوط به صفحه‌های بارگذاری نقشه‌ها می‌شوند.

کال آو دیوتی: مدرن وارفر ۲ در تاریخ ۲۸ اکتبر ۲۰۲۲ (۶ آبان ۱۴۰۱) برای کنسول‌های نسل هشتم و نهمی پلی‌استیشن، ایکس‌باکس و رایانه‌های شخصی  در دسترس قرار خواهد گرفت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا