تکنولوژی

اسنپ‌فود را بهتر بشناسید

اسنپ‌فود، فرهنگ جدید سفارش غذاست که برای اولین بار در ایران معرفی و اجرا شده است.

به گزارش البرز فاوا نیوز؛ سفارش اینترنتی غذا در ايران تا قبل از راه‌اندازی اسنپ‌فود تنها یک رویا بود و کمتر کسی از مزایای آن خبر داشت. این رويا در سال ۱۳۸۸ به واقعيت تبديل شد و در این مدت طرفداران زیادی نيز بین مردم ایران پيدا كرده است. اسنپ‌فود اولین وب‌سایت ایرانی و متعلق به شرکت آوا نگار اطلس تجارت است که سفارش اینترنتی غذا را برای مردم ایران به ارمغان آورده است و امکانات متعددی به منظور راحتی هر چه بيشتر مردم و رستوران‌ها تدارک دیده و روز به روز بر اين امكانات خواهد افزود. كاربران می‌توانند به راحتی غذای مورد نظر خود را انتخاب کرده و یکی از سه روش پرداخت را تعيين و در نهايت غذای خود را تحویل بگیرند

اسنپ‌فود در میان پنج کسب و کار اینترنتی موفق در ایران از نظر تعداد تراکنش‌ها شناخته می‌شود. حضور بیش از ۳۰۰۰ (سه هزار) رستوران و فست‌فود، حضور انحصاری برخی برندهای غذایی، کد اشتراک یکنواخت برای تمام رستوران‌ها، پرداخت آنلاین و بدون دردسر، اظهار نظر در مورد کیفیت غذا و کیفیت ارسال، سفارش از طریق وب یا اپلیکیشن و حضور در شهرهای مختلف را از مزیت‌های اسنپ‌فود برای کاربران است.

اسنپ فود هم از طریق وبسایت (به نشانی اینترنتی www.snappfood.ir ) و هم از طریق اپلکیشن اسنپ فود که در همین وبسایت یا اپل استور و گوگل استور – هم برای اندروید و هم اپل/iOS)- قابل دانلود است، سرویس های سفارش غذای خود را ارائه می دهد.

وبسایت و اپلیکیشن اسنپ فود، قابلیت های بسیاری را در اختیار کاربران قرار می دهند که می توان به قابلیت نمایش رستوران های اطراف کاربر(از روی موقعیت مکانی/location)، اطلاعات و مشخصات رستوران از جمله منو غذا، ساعات کاری، آدرس و همچنین نظرات کاربران درخصوص آن رستوران و پرداخت بصورت آنلاین، اعتباری و حضوری اشاره کرد.

امکان سفارش غذا در بیش از 150 شهر ایران و امکان مشاهده فهرست رستوران هایی که با اسنپ فود همکاری می کنند، از جمله دیگر قابلیت های سرویس سفارش آنلاین غذای اسنپ فود است. ضمن اینکه شما می توانید از منوی جستجو، نتایج جستجوی خود را محدود کرده و سریعتر به نوع غذا، رستوران و مکان مورد نظر برای سفارش غذا دسترسی پیدا کنید.

تخفیف های اسنپ فود

اسنپ فود برای رستوران‌های مختلف، تخفیف‌های متنوعی را در نظر می‌گیرد.اسنپ فود بسته‌های تخفیفی نیز به مشتریان خود ارائه می‌کند. می‌توانید در بسته‌های تخفیفی می‌توانید از خدمات ارسال رایگان و یا تخفیف بیشتر غذاها بهره‌مند شوید. علاوه بر این می‌توانید تخفیف های روزانه که شامل برخی رستوران‌ها به طور ویژه می‌شود ، هر روزه از اسنپ فود دنبال کنید و از آن‌ها استفاده نمایید.

فرهنگ کاری شرکت اسنپ‌فود

خانواده اسنپ‌فود، جوانانی مستعد و سخت کوش هستند که با انگیزهای وافر، هر روز به دنبال یادگیری مسائل جدید هستند. فرهنگ سازمانی اسنپ‌فود، بر پایه احترام، دوستی، مسئولیت پذیری و پیشرفت است. جوی دوستانه و صمیمی بر شرکت حاکم است و تبادل ایده را که ضامن پیشرفت و نوآوری است، تسهیل می‌کند.

موفقیت کسب و کار به واسطه تلاش اعضای آن امکان پذیر می‌شود. در اسنپ‌فود همواره بر این مساله تاکید داریم و تلاش تیم‌ها را ارج می‌نهیم.

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا