فناوری اطلاعات

اسنپ‌چت وارد فروشگاه مایکروسافت شد

اسنپ‌چت بعد از سال‌ها، بالاخره به عنوان یک اپلیکیشن پیشرونده تحت وب در فروشگاه مایکروسافت عرضه شد.

به گزارش فناوری برتر دیجیتال به نقل از ایسنا، داستان پلتفرم شبکه اجتماعی اسنپ‌چت با اکوسیستم مبتنی بر ویندوز مایکروسافت پیچیده بوده است. در گذشته، اسنپ‌چت هر کاری انجام داده و حتی عینک واقعیت افزوده ساخته اما از ویندوز یا ویندوز فون حمایت نکرده است. با عرضه اپلیکیشن اسنپ‌چت در فروشگاه مایکروسافت، به نظر می‌رسد اوضاع تغییر کرده است.

عدم وجود اسنپ‌چت در گوشی‌های ویندوز، سالها یک موضوع بحث داغ بود. اما مدتها پس از این که پلتفرم ویندوز موبایل توسط مایکروسافت، تعطیل شد، اسنپ‌چت بالاخره در فروشگاه مایکروسافت به عنوان یک اپلیکیشن پیشرونده تحت وب یا PWA ظاهر شد. این اپلیکیشن بر مبنای نسخه وب اسنپ‌چت که چند ماه پیش عرضه شد، ساخته شده است و در مرورگر ایج مایکروسافت کار می‌کند. با نصب اپلیکیشن ۱.۴ مگابایتی، اسنپ‌چت همیشه به‌روز خواهد بود و همان ویژگی های مشابه نسخه وب را خواهد داشت. از آنجا که این اپلیکیشن از طریق ایج مایکروسافت کار می‌کند، ویندوز با آن مثل یک اپلیکیشن بومی برخورد می‌کند که شامل یک آیکن اپلیکیشن در منوی استارت، پشتیبانی از نوتیفیکیشن و موارد دیگر است.

کاربرانی که علاقمندند پیام‌ها یا استوری‌های اسنپ‌چت را از لپ تاپ ویندوز خود دنبال کرده یا عکسهای اسنپ‌چت را در رایانه خود بگیرند، می‌توانند اپلیکیشن PWA اسنپ‌چت را از فروشگاه مایکروسافت به رایگان دانلود کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا