تکنولوژی

ارائه تسهیلات به استارت آپها و شرکتهای دانش بنیان در حوزه صنعت غذایی

رئیس هیئت عامل صندوق نوآوری و شکوفایی گفت: ما در صدد هستیم به شرکت‌های دانش‌بنیان و تولیدکنندگان فعال در عرصه صنعت غذایی، تسهیلات نمونه‌سازی، لیزینگ و ضمانت‌نامه ارائه کنیم.

البرز فاوا نیوز به نقل از روابط عمومی صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری ، دکتر علی وحدت امروز در گردهمایی «فناورانه صنایع، شرکت های دانش‌بنیان و استارت آپ های صنعت غذایی» که در محل صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار شد، اظهار داشت: در این رویداد ۵۵۰ ثبت نامی داشتیم که از این تعداد ۵۵ شرکت دانش بنیان، ۲۰ شرکت تولیدکننده و مابقی از استارت آپ ها بوده اند. وی افزود: در این رویداد ۶ ارائه نیاز فناورانه در صنعت غذایی و دو جلسه ارائه فناوری در این زمینه خواهیم داشتیم.

وحدت خاطرنشان کرد: هدف صندوق نوآوری و شکوفایی از برگزاری رویدادهای تک موضوعی، نزدیک کردن و بهم‌رسانی شرکت‌های فناور، نوآور و دانش بنیان به صنایع مادر و تولیدی کشور است؛ چرا که نظر داریم با بسترسازی مناسب، نزدیکی و بهم‌رسانی میان این نهادها را شکل دهیم.

رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی، ادامه داد: به شرکت‌های دانش بنیان توصیه می‌کنم که از چنین فرصت‌هایی استفاده کرده و با شرکت‌های تولید کننده‌ای که در این گردهمایی حضور دارند، تعاملات مناسبی را برقرار کنند. علاوه بر این شرکت‌های دانش بنیان می‌توانند از خدمات صندوق که از طریق بانک‌ها و صندوق‌های پژوهش و فناوری ارایه می‌شود نیز استفاده کنند.

وی خطاب به تولیدکنندگان حاضر در این گردهمایی هم گفت: به شرکت‌های دانش بنیان فعال در این حوزه اعتماد کنید. در این راستا صندوق نوآوری و شکوفایی نیز بحث تضامینی که شرکت‌های دانش بنیان باید ارایه دهند را برطرف خواهد کرد. علاوه بر این صندوق برای حمایت از این همکاری‌ها ارائه تسهیلات نمونه‌سازی، تسهیلات لیزینگ و… را در دستور کار خود قرار داده است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا