کامپیوتر

آیپد پرو 2022 اپل

مارک گورمن بلومبرگ در ماه ژوئن گفت که آی پد پرو در سال ۲۰۲۲ ممکن است به جای محوطه آلومینیومی یک صفحه پشت شیشه ای داشته باشد تا بتواند از سیستم شارژ بی سیم MagSafe بهره مند شود اما یک هفته پیش گزارش شد که این دستگاه ممکن است به جای آن تنها یک لوگوی شیشه ای داشته باشند.

گزارش شده، یک صفحه شیشه ای می تواند تبلت را شکننده کند و بنابراین، اپل ممکن است به جای آن یک لوگوی شیشه ای بزرگتر را در پشت آی پد پرو بعدی قرار دهد تا شارژ بی سیم را فعال کند.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از فون آؤنا؛ دیلن اشاره می کند که مدل ۱۱ اینچی نیز از ال سی دی به فناوری نمایش مینی ال ای دی ارتقا خواهد یافت که منحصر به مدل ۱۲٫۹ اینچی در حال حاضر است.

گورمن و دیلن هر دو بر این باورند که آی پد پرو جدید توسط M2 تغذیه خواهد شد و انتظار می رود یک تراشه جدید اپل در نیمه دوم سال رونمایی کند؛ بنا به گزارش ها این تراشه بر اساس فناوری تولید 3nm خواهد بود که احتمالا آن را تا 15 درصد سریع تر از تراشه های 5nm شارژ خواهد کرد. همچنین شایعه شده است که GPU قوی تری دارد.

دیلن فکر می کند آی پد پرو در پاییز رونمایی خواهد شد که تقریباً در راستای پیش بینی گورمن است. آخرین مدل های آی پد پرو در آوریل سال گذشته فاش شد، اما از آنجا که گورمن معتقد است مدل های جدید تغییرات قابل توجهی از جمله یک طراحی جدید را به نمایش خواهند داشت، ممکن است قبل از پایان بهار در بازار ها باشند.

ترجمه:مهتا حیدری

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا