فناوری اطلاعات

آموزش ارسال ویدیوهای با کیفیت در برنامه واتساپ

با وجود مشکل بزرگ حریم خصوصی برنامه واتساپ کاربران بسیار زیادی وجود دارند که از این نرم افزار استفاده می‌کنند. افراد روزانه با استفاده از این پیام رسان ویدیوها، عکس‌ها و… زیادی را برای مخاطبان خود ارسال می‌کنند.

به گزارش فناوری برتر دیجیتال به نقل از سرگرمی، اگر از این نرم افزار استفاده می‌کنید متوجه شده‌اید که هنگام ارسال ویدیو نمی‌توانید ویدیو را با همان کیفیت اصلی ارسال کنید و واتساپ به صورت اتوماتیک ویدیو شما را به ۱۶ مگابایت یا کمتر محدود می‌کند. این موضوع بر کیفیت ویدیوها تاثیر گذار بوده و باعث می‌شود که افراد بسیاری برای ارسال ویدیو از نرم افزار دیگری استفاده کنند.

به همین دلیل در این مطلب نحوه ارسال ویدیو با حجم بالا در پیام رسان واتساپ را به شما آموزش خواهیم داد. برای انجام این کار دو روش وجود دارد که در ادامه به بررسی این دو روش می‌پردازیم.

ارسال ویدیو به عنوان فایل در برنامه واتساپ

ابتدا برنامه واتساپ را اجرا کرده و سپس به صفحه گفتگو با مخاطب مورد نظر خود بروید. همانند تصویر زیر در پایین صفحه روی آیکون گیره کاغذ که در کنار دوربین قرار گرفته است ضربه بزنید.

برنامه واتساپ

در صفحه باز شده گزینه Document را انتخاب کنید.

برنامه واتساپ

پس از انجام این کار شما به یک صفحه جدید هدایت می‌شوید که در این بخش باید ویدیو مورد نظر خود را انتخاب کرده و سپس گزینه Send را لمس کنید.

استفاده از فضای ابری

شما می‌توانید با استفاده از هر نرم افزار مربوط به فضای ابری یک ویدیو را با کیفیت بالا در برنامه واتساپ به اشتراک بگذارید. انجام این کار به روش ارسال لینک ویدیو ذخیره شده امکان‌پذیر بوده و با این روش به راحتی می‌توانید یک ویدیو را با کیفیت حداکثری به اشتراک بگذارید. در ادامه ما این روش را در برنامه Google Drive آزمایش کردیم.

ابتدا به نرم افزار Gallery بروید و ویدیو مورد نظر برای اشتراک را انتخاب کنید. سپس گزینه Share را لمس کرده و ویدیو مورد نظر خود را در برنامه Google Drive به اشتراک بگذارید، سپس این برنامه را اجرا کنید. سپس ویدیو مورد نظر خود را در این اپلیکیشن انتخاب کرده و منوی سه نقطه‌ای در کنار را لمس کنید.

برنامه واتساپ

در لیست باز شده گزینه Copy link را انتخاب کنید.

برنامه واتساپ

پس از انتخاب این گزینه به برنامه واتساپ رفته و مخاطب مورد نظر خود را انتخاب کنید. بعد در قسمت چت لینک کپی شده را به اشتراک بگذارید.

پس از ارسال این لینک، مخاطب‌تان می‌تواند این ویدیو را با بالاترین کیفیت ممکن در مرورگر خود مشاهده کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا