تکنولوژی

آمادگی بیمه ملت برای همکاری با استارت آپ‌ها

به گزارش البرز فاوا نیوز؛ شرکت “بیمه ملت” به عنوان یکی از پیشروترین شرکت‌های صنعت بیمه در زمینه فناوری اطلاعات و توسعه کسب و کار در فضای دیجیتال با فراهم کردن زیر ساخت های مناسب، بستری را برای حضور در فضاهای دیجیتالی فراهم و امکانی برای همکاری استارتاپ‌ها با بیمه ملت به وجود آورده است.

بهروز آرمان مهر، رییس اداره توسعه همکاری‌های نوآورانه با اشاره به تغییرات ناشی از گسترش استفاده از اینترنت، توسعه تلفن‌های همراه هوشمند، تغییر ذائقه مشتریان و تمایلی آنها برای دریافت خدمات آنلاین و ظهور استارتاپ‌ها در کشور از همگامی بیمه ملت با این تغییرات می‌گوید: «ما در بیمه ملت همواره تلاشمان بر مبنای توسعه کسب و کار در فضای دیجیتال است. توسعه ایی که امروز نیاز بیمه گزاران و دغدغه آنها به حساب می‌آید. از این جهت اداره توسعه همکاری های نوآورانه، طی چند ماه اخیر، فعالیت خود را در جهت توسعه زیرساخت و بسترسازی برای فعالیت بیشتر در این فضا و تسهیل شرایط برای همکاری با کسب و کارهای نوپا و استارت آپ‌ها آغاز کرده است. آغازی که بدون شک منشا تغییرات در بیمه ملت خواهد بود و می‌تواند این شرکت  را از سایر شرکت‌های صنعت متمایز کند و حتی زمینه توسعه صنعت را فراهم آورد.

رییس اداره توسعه همکاری‌های نوآورانه، با دعوت از استارت آپ های همسو، جهت همکاری با بیمه ملت در توضیح بیشتر می‌گوید: «اتفاقاتی که در فضای کسب و کار رخ داده، فرصت‌های مناسبی را برای بیمه‌گران بوجود آورده است.

آرمان مهر با اعلام آمادگی بیمه ملت برای همکاری با استارت آپ‌ها می گوید: «همه استارت آپ‌ها در کنار کسب و کار و خدمات و محصولاتی که به مشتریان خود ارائه می دهند، می‌توانند محصولات بیمه ایی را نیز در سبد محصولات و کالای خود قرار بدهند. بیمه ملت هم با ایجاد بسترهای لازم محصولات بیمه‌ایی را به صورت وب‌سرویس در اختیار آنها قرار می‌دهد.»

وی با تاکید بر اینکه « همکاری و حمایت» دو رویکرد بیمه ملت در مواجهه با استارت آپ ها است ، می گوید:«بیمه ملت فضایی را جهت همکاری با استارت آپ ها طراحی کرده است و طبق فراخوانی که پیش از این ارسال شده و در حال حاضر نیز بروی صفحه اصلی سایت بارگزاری شده است تمامی استارت آپ هایی که تمایل دارند در فضای بیمه با ما همکاری کنند، با ارسال درخواست و در صورت واجد شرایط بودن می توانند به خانواده بیمه ملت بپیوندند».

وی در پایان تاکید می کند:«بیمه ملت این ظرفیت را دارد که علاوه بر ایجاد زیر ساخت‌های لازم برای همکاری با استارت‌آپ‌ها، محصولات جدیدی را متناسب با نیاز آنها و مشتریانشان طراحی کند. این شرکت همچنین از ایده‌های نو در این حوزه استقبال می‌کند. علاوه بر این، طراحی محصولات جدید و متناسب با نیاز مشتریان و بیمه‌گزاران، خلق تجربه‌ جدید و جذاب برای مشتریان و توسعه فرهنگ بیمه‌ای با بهره‌گیری از ظرفیت‌های تکنولوژی در صنعت بیمه سایر اهدافی است که بیمه ملت به عنوان اولین شرکت بیمه الکترونیک همواره درصدد تحقق آن است و تلاش می‌کند در این امر پیشرو باشد.»

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا