کامپیوتر

آغاز پیش فروش مانیتور Smart Monitor M8 سامسونگ با قیمت 700 دلار

سامسونگ امروز اعلام کرد که با آغاز کردن پیش خرید مانیتور Smart Monitor M8 خود، عرضه این محصول را آغاز می‌کند؛ مانیتوری که برای رقابت با iMac در مراسم CES 2022 معرفی شد.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از شهر سخت افزار؛ سامسونگ مانیتور M8 یک نمایشگر 32 اینچی است که قابلیت اتصال شارژ USB-C، پشتیبانی از AirPlay و چندین ویژگی تلویزیون هوشمند را در طراحی مشابه با iMac ارائه می‌کند.

مانیتورM8  سامسونگ دارای یک پنل LCD تخت با رزولوشن 4K UHD است که شدت روشنایی 400 نیت، نرخ تازه‌سازی تصویر 60 هرتز، پوشش 99 درصدی فضای رنگی sRGB، پشتیبانی از HDR  و فناوری تصویر تطبیقی ​​را ارائه می‌کند که به‌طور خودکار روشنایی نمایشگر و دمای رنگ را برای راحتی مشاهده، تنظیم می‌کند.

شاسی مانیتور M8 سامسونگ 11.4 میلی‌متر ضخامت دارد که 0.1 میلی‌متر از iMac اپل نازک‌تر است. این دستگاه دارای پنل پشتی صاف، حاشیه‌های نازک و پایه قابل تنظیم ارتفاع با قابلیت تظیم شیب است. اتصال بی‌سیم Wi-Fi 5 و بلوتوث 4.2، یک پورت micro HDMI و دو درگاهUSB-C  که یکی از آن‌ها خروجی شارژ 65 واتی را برای گوشی و نوت بوک ارائه می‌دهد نیز از دیگر ویژگی‌هایی است که در صفحه نمایش تعبیه شده‌اند.

برخلاف مانیتورهای معمولی، مانیتور Smart Monitor M8 سامسونگ شامل یک کنترل از راه دور و یک SmartThings Hub داخلی است که سیستم عامل Tizen را اجرا می‌کند؛ سیستم عاملی که به آن اجازه می‌دهد به دستگاه‌های IoT به صورت بی‌سیم متصل شود.

این نمایشگر همچنین از سرویس‌های سرگرمی پخش ویدیو و استریم از جمله Netflix، Amazon Prime Video، Disney+ و Apple TV  بدون نیاز به اتصال به رایانه یا تلویزیون پشتیبانی می‌کند.

این نمایشگر سامسونگ با یک میکروفون صدای Far Field Voice با حساسیت بالا و دو بلندگوی 5 واتی داخلی همراه با یک وب‌کم مغناطیسی  SlimFitدر رزولوشن 1080p قابل جابجایی همراه با عملکردهای ردیابی چهره و زوم خودکار است که عملکردی شبیه به ویژگی Center Stage اپل دارد.

مانیتور هوشمند M8 سامسونگ با قیمت پایه 700 دلار بسته به رنگ، در چهار سایه مدل شامل صورتی، سبز، آبی روشن و سفید موجود است. در حالی که سامسونگ اعلام کرده که این محصول در سراسر جهان پیش خرید می‌شود، اما هنوز تاریخ ارسال آن را مشخص نکرده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا