موبایل

۳ موبایل سری «اج » موتورلا شهریور رونمایی می شود

طبق ویدئویی که شرکت موتورلا به تازگی منتشر کرده، این شرکت در شهریور ماه از ۳ موبایل سری «اج» رونمایی می کند.

به گزارش فناوری برتر دیجیتال به نقل از مهر، سری موبایل های «اج» موتورلا محبوبیت زیادی داشته است. این شرکت اخیراً از جدیدترین دستگاه این سری به نام «موتواج ۲۰۲۲» رونمایی کرده است. دستگاه مذکور نخستین موبایل مجهز به تراشه Dimensity1050 Soc است.

دراین میان به نظر می رسد موتورلا تصمیم دارد موبایل های جدید دیگر از این سری در تاریخ ۸ سپتامبر (۱۷ شهریور) را رونمایی کند. این شرکت اخیرا ویدئوی کوتاهی در حساب کاربری توئیتر خود منتشر کرده که حاکی از عرضه ۳ موبایل تازه سری اج است. ویدئوی مذکور تایید می کند که موبایل های جدید موتورلا در ۸ سپتامبر رونمایی می شوند اما نام یا مشخصات دیگری از آنها فاش نشده است.

موتورلا احتمالا دستگاه های «موتو ایکس۳۰ پرو» و «موتور اس ۳۰ پرو» را با عنوان موبایل های سری اج در بازار جهانی عرضه کند. در حقیقت هم اکنون شایعاتی مبنی بر آن وجود دارد که «موتواس ۳۰ پرو» دربازار جهانی با نام « موتواج ۳۰» رونمایی می شود.

«موتوایکس ۳۰ پرو» یک نمایشگر خمیده او ال ای دی ۶.۷۳ اینچی با رفرش ریت ۱۴۴ هرتز دارد. همچنین این دستگاه مجهز به جدیدترین تراشه اسنپ دراگون با ۱۲ گیگابایت RAMو ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا