موبایل

گلکسی S22 Ultra سامسونگ به قلم Spen مجهز می‌شود؟

در سال جاری کمپانی بزرگ سامسونگ گوشی‌های هوشمند فوق‌العاده‌ای را به بازار عرضه کرده و این موضوع بر محبوبیت این شرکت بسیار تاثیر گذار است. به تازگی تصاویری از پرچمدار آینده این شرکت یعنی گلکسی S22 Ultra منتشر شده است که این موضوع توجه کاربران بسیاری را به خود جلب کرد.

به گزارش فناوری برتر دیجیتال به نقل از سرگرمی، غول فناوری کره جنوبی یعنی سامسونگ اوایل سال جاری از سه گوشی گلکسی S21، گلکسی S21 Plus و گلکسی S21 Ultra رونمایی کرد که این پرچمداران توانستند به خوبی بازار گوشی‌های هوشمند را در دست بگیرند. چندی پیش این شرکت از گلکسی زد فولد 3 و گلکسی زد فلیپ 3 رونمایی کرد و کاربران بسیاری به خرید این دو گجت تاشو سامسونگ روی آوردند.

به تازگی اخباری از سری گلکسی اس 22 این کمپانی منتشر شده است که فعلا در حد شایعه است و توسط منابع رسمی تایید نشده‌ است. اما یک تصویر از گوشی گران قیمت این سری جدید یعنی گلکسی S22 Ultra در دسترس قرار گرفته که بر اساس آن می‌توان گفت به صورت کاملا رسمی سامسونگ تولید و عرضه سری گلکسی نوت را متوقف کرده است.

در این تصویر شما می‌توانید مشاهده کنید که در پایین دستگاه یک برآمدگی بسیار کوچک همانند انتهای قلم سری گلکسی نوت وجود دارد. اگر این تصاویر منتشر شده متعلق به این پرچمدار جدید و گران قیمت باشد می‌توان گفت که دیگر از گوشی گلکسی نوت 21 خبری نخواهد بود و گلکسی نوت 20 اولترا آخرین پرچمدار از سری Galaxy Note سامسونگ است.

این تصاویر توسط Digit منتشر شده و سه موضوع در رابطه با رندهای Galaxy S21 Ultra توانست توجه کاربران را به خود جلب کند. اولین موضوع، وجود شیار قلم S Pen در پایین این گجت بود که اگر این موضوع تایید شود دیگر شاهد عرضه دستگاهی از کمپانی سامسونگ با نام گلکسی نوت نخواهیم بود.

اگر به این تصاویر منتشر شده دقت کنید متوجه می‌شوید که ظاهر این دستگاه بیشتر به گوشی‌های سری گلکسی نوت شباهت دارد؛ زیرا این گجت‌ها دارای گوشه‌های گرد نیستند و به اصطلاح از ظاهر جعبه‌ای شکل بهره می‌برند. اما پرچمداران سری اس سامسونگ دارای گوشی‌های دایره‌ای شکل هستند و این موضوع باعث قرار‌گیری راحت‌تر این دستگاه‌ها در دست کاربر می‌شود.

آخرین موضوع در رابطه با گوشی گلکسی S22 Ultra که توانست توجه کاربران را به خود جلب کند ماژول دوربین قرار گرفته در پنل پشتی این گجت است. همانطور که در تصویر منتشر شده از این دستگاه مشاهده می‌کنید در پنل پشتی یک ماژول دوربین به شکل حرف P قرار گرفته است که در این ماژول پنج سنسور وجود دارد. علاوه بر این اطلاعات، از ظاهر این دستگاه اطلاعات محدودی نیز در رابطه با مشخصات این پرچمدار منتشر شده که در ادامه به بررسی آن می‌پردازیم.

نرخ تازه سازی صفحه نمایش این گجت بالا خواهد بود و سامسونگ از یک پنل AMOLED برای ساخت نمایشگر این گجت استفاده خواهد کرد. گفته می‌شود که صفحه نمایش این دستگاه دارای ابعادی معادل ۶.۸ اینچ خواهد بود. متاسفانه اطلاعات بیشتری در رابطه با این گجت در دسترس نیست و برای به دست آوردن اطلاعات بیشتر باید تا زمان معرفی این گوشی هوشمند توسط سامسونگ صبر کنیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا