گیم

پوستر اصلی بازی Suicide Squad منتشر شد

به‌تازگی بخش سرگرمی‌های تعاملی شرکت برادران وارنر و همچنین استودیوی راک‌استدی پوستر رسمی و نمادین بازی Suicide Squad: Kill the Justice League را منتشر کردند.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از دیجی کالا؛ این پوستر رسمی که طراحی قابل‌توجه و زیبایی دارد، چهار شخصیت هارلی کوئین، ددشات، کاپیتان بومرنگ و پادشاه کوسه را در حالی که رو به پایین و به ‌سمت دوربین نگاه می‌کنند، به تصویر کشیده است. این پوستر در حالی منتشر شده است که قرار است تا چند هفته‌ی دیگر مراسم DC FanDome برگزار شود. استودیوی راک‌استدی در گذشته بیان کرده بود که در جریان این مراسم جزئیات و نمایش‌های جدیدی از دو بازی Suicide Squad: Kill the Justice League و Gotham Knights ارائه خواهد کرد. اکنون آن‌ها اعلام کرده‌اند که رونمایی جدید مربوط به بازی جوخه‌‌ی انتحار در تاریخ ۲۴ مهر (۱۶ اکتبر) انجام خواهد شد.

حداقل از دو جنبه‌ی مختلف می‌توانیم برای این بازی هیجان‌زده باشیم. اول اینکه توسعه‌ی یک بازی بر اساس Suicide Squad یا به فارسی همان «جوخه انتحار» به‌تنهایی جذاب است و در نوع خود می‌تواند تجربه‌ای تازه باشد. علاوه بر این، پس از توسعه‌ی بازی‌های بتمن آرکام نایت در سال ۲۰۱۵ و آرکام نایت وی‌آر در سال ۲۰۱۶، این اولین اثری است که استودیو راک‌استدی خلق کرده است و همین باعث می‌شود تا بعد از چندین سال برای تجربه‌ی اثر جدید این استودیوی مستعد مشتاق باشیم. Kill the Justice League قرار است در سال ۲۰۲۲ برای پلی‌استیشن ۵، ایکس‌باکس سری ایکس/ اس و کامپیوترهای شخصی منتشر شود.

در توضیحات رسمی این بازی نوشته شده است: «بازی Suicide Squad: Kill the Justice League یک اثر تیراندازی اکشن ماجرایی است که شخصیت‌های اصلی آن را ابر تبه‌کاران معروف DC نظیر هارلی کوئین، ددشات، کاپیتان بومرنگ و پادشاه کوسه تشکیل می‌دهند. این بازی قرار است امضای خاص استودیو در ارائه‌ی تجربه‌ی داستانی شخصیت‌محور را با یک اکشن تیراندازی سوم‌شخص ترکیب کند و تجربه‌ا‌ی منحصر‌به‌فرد را ارائه دهد. وقایع بازی در محیط جهان آزاد متروپولیس رخ می‌دهد و روایت اصلی بازی ماجرای ۴ عضو از جوخه‌ی انتحار را در راه مأموریت غیرممکنی برای نجات زمین و کشتن بزرگ‌ترین ابرقهرمانان DC دنبال می‌کند.»

همان‌طور که گفته شد، رویداد DC FanDome تنها به جزئیات جدیدی از بازی Suicide Squad ختم نمی‌شود و گیمرها می‌توانند انتظار اطلاعات جدیدی از بازی گاتهام نایت و همچنان رویداد کراس‌اور میان فورتنایت و بتمن باشند. همچنین خارج از جهان بازی‌های ویدیویی هم این رویداد قرار است جزئیات جدیدی را از فیلم‌هایی همچون بتمن، فلش و بلک آدم و همچنین سریال تلویزیونی صلح‌طلب (Peacemaker) ارائه کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا