گیم

پلی استیشن 5 پرو احتمالا در آوریل 2023 با خنک کننده آبی عرضه شود

مدتی است که شایعه شده است که سونی در حال کار بر روی یک مدل جدید پلی استیشن 5 است. با عرضه PS5 بیش از 2 سال پیش، این شرکت در راستای چرخه راه اندازی یک نوع جدید از سری کنسول های بازی فعلی خود است. بنابراین، راه اندازی پلی استیشن 5 پرو ممکن است دقیقاً نزدیک باشد.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از گیزموچاینا؛ به گفته یک منبع نزدیک به این موضوع، غول فناوری ژاپنی قصد دارد PS5 Pro را در نیمه اول سال جاری عرضه کند. در حال حاضر، این برند هنوز هیچ الزام رسمی در رابطه با عرضه کنسول PS5 Pro ارائه نکرده است. اگرچه، منبع معتقد است که این شرکت برای عرضه در آوریل 2023 آماده می شود. به عبارت دیگر، پلی استیشن 5 پرو حدود دو سال و نیم پس از عرضه نسخه اصلی که در پایان سال 2020 رونمایی شد، معرفی خواهد شد.

علاوه بر این، منبع همچنین ادعا کرد که کنسول بازی بعدی سونی PS5 Pro خواهد بود و نه PS5 Slim که قبلاً در مورد آن گزارش داده بودیم. به عنوان یک مدل بالاتر، می‌توان انتظار داشت که کنسول به لطف مشخصات ارتقا یافته عملکرد بهتری ارائه دهد. این احتمالاً در قالب یک چیپست APU جدید از AMD و حتی تغییرات جزئی در طراحی آن وارد خواهد شد. منبع به یکی از تغییرات کلیدی اشاره کرد که سیستم مدیریت حرارتی آن است.

بر اساس گزارش‌ها، این شرکت قصد دارد بر خنک‌سازی تاکید کند و یکی از جنبه‌های برجسته PS5 Pro فناوری خنک‌کننده مایع آن است. به این معنی که PS5 Pro می تواند به جای ترکیب فلز مایع که در مدل اصلی PS5 یافت می شود، آب خنک شود. جالب اینجاست که این شرکت می‌تواند این تغییر را در فناوری خنک‌کننده به خاطر بحث‌های اخیر پیرامون خرابی خنک‌کننده PS5 و نشت فلز مایع انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا