موبایل

نوکیا G50 5G با باتری بزرگ معرفی شد

شرکت HMD Global ساعاتی قبل از جدیدترین گوشی خود با نام نوکیا G50 رونمایی کرد که از اینترنت ۵G پشتیبانی می‌کند و با باتری غول‌پیکر و نمایشگر ۶٫۸۲ اینچی HD+ راهی بازار می‌شود. مدل پایه‌ی این گوشی ۲۰۰ پوند (۲۷۰ دلار) قیمت دارد که از ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از دیجی کالا؛ در پنل پشتی آن مانند دیگر گوشی‌های جدید نوکیا شاهد یک ماژول دایره‌ای شکل هستیم که دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، اولترا واید ۵ مگاپیکسلی و سنسور تشخیص عمق را در خود جای داده است. در بالای نمایشگر یک بریدگی قطره‌ای شکل به چشم می‌خورد که در آن یک دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی قرار دارد. در بخش پایینی نمایشگر حاشیه‌ی ضخیمی دیده می‌شود که در بین گوشی‌های ارزان‌قیمت چنین چیزی رایج است.

نوکیا G50 به لطف بهره‌گیری از چیپست اسنپدراگون ۴۸۰ از اینترنت ۵G پشتیبانی می‌کند. خوشبختانه در کنار نمایشگر بزرگ، باتری این گوشی هم به لطف ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی حدود ۲ روز شارژ لازم کاربران را تأمین می‌کند. از دیگر ویژگی‌های این گوشی می‌توانیم به پورت USB-C، حسگر اثر انگشت در لبه‌ی کناری و جک هدفون اشاره کنیم.

نوکیا G50 5G

اگرچه این گوشی همراه با اندروید ۱۱ راهی بازار می‌شود، ولی اندروید ۱۲ و ۱۳ را دریافت خواهد کرد و به مدت ۳ سال از آپدیت‌های امنیتی بهره‌مند خواهد شد. با وجود اینکه نوکیا G50 از شارژ ۱۸ وات پشتیبانی می‌کند، ولی در جعبه‌ی آن شارژر ۱۰ وات قرار دارد.

همان‌طور که گفتیم این گوشی با قیمت پایه ۲۰۰ پوند (۲۷۰ دلار) از امروز راهی بازار بریتانیا می‌شود ولی کاربران می‌توانند مدل‌های ۴/۱۲۸ و ۶/۱۲۸ گیگابایتی هم بخرند که در ضمن به لطف پشتیبانی از کارت حافظه microSD، امکان افزایش ظرفیت حافظه وجود دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا