گیم

نسخه‌ی کنسولی بازی استراتژی Anno 1800 معرفی شد

بازی آنو ۱۸۰۰ (Anno 1800) یک شبیه‌ساز شهرسازی است. شما می‌توانید در این بازی شهر خود را طراحی کرده و به آن رسیدگی کنید. آنو ۱۸۰۰ یک عنوان در سبک استراتژی و همزمان (Real Time Strategy) است. به همین دلیل مدیریت و کنترل در این بازی اهمیت بسیار زیادی دارد.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از دیجی کالا؛ حال یوبیسافت اعلام کرده که قصد دارد نسخه کنسول این بازی را برای دستگاه‌های نسل ۹ عرضه کند. همینطور اینکه نسخه آمازون لونا (Luna) آنو ۱۸۰۰ نیز در حال ساخت است.

در ماه آینده ما شاهد یک نسخه آزمایشی از آنو ۱۸۰۰ خواهیم بود. طرفداران نیز می‌توانند از اینجا برای ثبت نام اقدام کنند. هنوز اطلاعات زیادی از نسخ کنسولی این بازی منتشر نشده است. با این حال شرکت سازنده اعلام کرده که اوایل سال ۲۰۲۳ اطلاعات بیشتری را از این بازی در دست عموم قرار خواهد داد. دقت کنید که در حال حاضر آنو ۱۸۰۰ برای کامپیوتر در دسترس است.

بازی آنو ۱۸۰۰ در دهه ۱۹ میلادی جریان دارد. زمانی که صنعت شروع به رشد کرده و همه چیز برای انسان‌ها به طور ناگهانی تغییر می‌کند. حال در این دنیای پویا شما باید تلاش کنید تا به عنوان یک قانون‌گذار قدرتمند عمل کنید. در کنار ساختن بناهای بزرگ باید تلاش کنید که شهر به بهترین نحو اداره شده و از هر لحاظ مشکلی نداشته باشد.

بازی آنو ۱۸۰۰ در سال ۲۰۱۹ میلادی منتشر شد و توانست موفقیت خوبی کسب کند. یوبیسافت با ساخت این عنوان نشان داد که این شرکت در زمینه استراتژی هم می‌تواند خوب عمل کند. بازی آنو به صورت فصلی است. در حال حاضر نیز در فصل ۴ قرار داشته و با عرضه هر فصل محتوای جدیدی هم به بازی اضافه می‌شود.

به طور کلی استفاده از کنترلر برای عناوین استراتژی کار دشواری است. از این رو شرکت‌های سازنده تمام تلاش خود را می‌کنند تا تجربه عناوین استراتژی به کنترلر بهتر شود. به دلیل اینکه افراد بیشتری به آن دسترسی دارند. حال باید دید که یوبیسافت چگونه بازی آنو ۱۸۰۰ را برای کنسول‌های بازی بهینه کرده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا