گیم

نحوه باز کردن تمام اسلحه های بازی Sniper Elite 5

بازی Sniper Elite 5 به تازگی عرضه شده و در حالی که ما را با بسیاری از مکانیسم‌های آشنا روبه رو ساخته، به فضایی جدید یعنی کشور فرانسه برده و البته سلاح‌های بسیاری را در اختیار ما قرار داده که روند بازی را تا حدی نسبت به نسخه‌های پیشین تغییر می‌دهند. تعداد اسلحه بازی Sniper Elite 5 دقیقا ۱۸ عدد است و در این مطلب قصد داریم تا نحوه باز کردن آن‌ها را به شما نشان دهیم.

به گزارش فناوری برتر دیجیتال به نقل از سرگرمی، بازی Sniper Elite 5 در ابتدا ۶ تفنگ را در اختیار شما قرار داده و در حالی که شاید این تعداد نسبتا کم باشد، تفنگ‌هایی بسیار قابل اعتماد و عالی هستند. ۱۲ تفنگ دیگر از تفنگ های بازی Sniper Elite 5 وجود داشته که شما باید آن‌ها را با تکمیل چالش‌های درون بازی بازگشایی کنید و ما قصد داریم در این مطلب، نگاهی به روش بازگشایی تمام تفنگ های بازی Sniper Elite 5 داشته باشیم.

برخی از چالش‌های بازی از شما طلب می‌کنند که اهداف مورد نظر را طی ترتیبی خاص از پای در بیاورید. برای تکمیل این دست از چالش‌ها، ابتدا بازی خود را به طور دستی ذخیره کنید و سپس با مراجعه به بخش Objectives و سپس Kill List، اهداف خود را بشناسید، به آن‌ها نزدیک شده و آن‌ها را طبق ترتیب خواسته شده در Kill List بکشید. چالش قتل یا همان Kill Challenge در بخش پایین-راست صفحه مشخص است. در ادامه نگاهی به تفنگ‌های اصلی بازی و روش بازگشایی آن‌ها خواهیم داشت.

روش باز کردن اسلحه تک تیر در بازی Sniper Elite 5

سلاح SREM-1

اولین تفنگ در این فهرست، تفنگ SREM-1 است که جز ۶ تفنگ ابتدایی بازی بوده و نیاز به بازگشایی ندارد.

سلاح M.1903

دومین تفنگ فهرست تفنگ M.1903 نام داشته که این تفنگ نیز مانند تفنگ SREM-1 از ابتدای بازی در اختیار شما قرار می‌گیرد.

سلاح Gewehr 43

سومین تفنگ بازی، یکی از معروف‌ترین تفنگ‌های جنگ جهانی دوم با نام Gewehr 43 است که با تکمیل مرحله سوم بازی در اختیار شما قرار می‌گیرد.

سلاح M1A Carbine

چهارمین تفنگ بازی تفنگ معروف آمریکایی M1A Carbine بود که با تکمیل مرحله پنجم بازی برای شما بازگشایی می‌شود.

سلاح Karabiner 98

چهارمین تفنگ از تفنگ های بازی Sniper Elite 5، تفنگی است که طرفداران سری بازی کال آف دیوتی آشنایی کامل با آن دارند. شما می‌توانید تفنگ Karabiner 98 را با تکمیل چالش له کردن هدف خود با لوستر درون قصر در مرحله دوم بازی به دست بیاورید. برای این کار شما باید ابتدا هدف خود را بی هوش کرده و او را تا هال، در بخش شرقی قصر حمل کنید. حال باید هدف خود را زیر لوستر قرار داده و در انتها به زنجیر لوستر شلیک کنید تا چالش مورد نظر تکمیل شود.

سلاح RSC 1918

شما برای بازگشایی تفنگ RSC 1918 باید هدف خود را با استفاده از موشک V2 در مرحله هفتم بازی به قتل برسانید. برای این کار، ابتدا محل حضور هدف خود را پیدا کرده و وارد ساختمان شوید. در تونل باد این ساختمان، موشک V2 را مشاهده می‌کنید. دقیقا مانند چالش قبل هدف خود را بی هوش کرده، او را حمل کنید و زیر موشک قرار دهید. سپس شما دو راه برای رها کردن موشک دارید. شما می‌توانید با شلیک به گیره‌های نگه دارنده موشک، آن را آزاد کنید یا به طبقه بالا رفته و دکمه نگه دارنده موشک را غیر فعال کنید تا موشک روی هدف شما سقوط کرده و چالش تکمیل شود.

نحوه باز کردن اسلحه SMG در بازی Sniper Elite 5

در ادامه نگاهی به سلاح‌های کوچک‌تر بازی یا به عبارت دیگر SMGها در میان تفنگ های بازی Sniper Elite 5 خواهیم داشت.

سلاح M1A1 GOV.

این تفنگ مانند دو تفنگ اصلی بازی یعنی SREM-1 و M.1903 از ابتدای بازی آزاد بوده و می‌توانید از آن استفاده کنید.

سلاح Welgun SMG

دیگر تفنگ سبک بازی که از ابتدا آزاد بوده و برای بازگشایی نیاز به تکمیل چالش ندارید، تفنگ Welgun SMG است.

سلاح Stengun MK2

شما با تکمیل مرحله ششم بازی Sniper Elite 5، تفنگ Stengun MK2 را دریافت خواهید کرد.

سلاح Machine Pist.44

در مرحله چهارم بازی، شما باید هدف خود را با Rat Bomb از بین ببرید. این چالش شاید یکی از ساده‌ترین چالش‌های بازی Sniper Elite 5 باشد. بهتر است شما ابتدا به اتاق هدف خود رفته و Rat Bomb را زیر قفسه جا سازی کنید. پس از آن هدف را پیدا کرده، او را بی هوش کنید و تا اتاقی که Rat Bomb را جا سازی کرده‌اید حمل کنید. او را کنار قفسه قرار داده و به Rat Bomb شلیک کنید و انفجار بمب باید او را بکشد. گاهی ممکن است انفجار بمب سبب مرگ هدف نشود، برای اطمینان یافتن از مرگ هدف، بهتر است ابتدا با پیستول به پای هدف شلیک کرده و سپس بمب را منفجر کنید.

سلاح Type 100

شما برای بازگشایی تفنگ Type 100، باید هدف خود را در مرحله پنجم بازی در سیمان دفن کنید. بار دیگر، هدف خود را پیدا کرده و او را بی هوش کنید. پس از آن هدف خود را تا محل ساخت و ساز در این مرحله حمل کنید. به طبقه بالا رفته و دستگاه سیمان را خراب کنید. زمانی که سیمان آغاز به بیرون ریختن کرد، هدف خود را زیر دستگاه قرار دهید تا در سیمان دفن شده و چالش شما تکمیل شود.

سلاح Machine Pist.40

شما برای بازگشایی تفنگ Machine Pist.40 باید هدف خود را در مرحله اول بازی با انفجار بکشید. شما می‌توانید در این مرحله با شلیک به مخازن قابل اشتعال یا انفجار Sticky Bomb که منجر به کشتن هدف شود این چالش را تکمیل کرده و تفنگ Machine Pist.40 را دریافت کنید.

روش باز کردن اسلحه Pistol در بازی Sniper Elite 5

ما تابدین لحظه روش بازگشایی ۱۲ تفنگ از تفنگ های بازی Sniper Elite 5 را شرح داده‌ایم و در ادامه به بازگشایی شش تفنگ پیستول بازی می‌پردازیم.

سلاح Welrod

تفنگ Welrod جز شش تفنگی است که از ابتدای بازی آزاد بوده و شما برای استفاده از آن نیاز به تکمیل هیچ چالشی ندارید.

سلاح M1911

پیستول معروف و دوست داشتنی M1911 نیز دقیقا مانند Welrod از ابتدا آزاد بوده و شما بدون تکمیل چالش می‌توانید از آن استفاده کنید.

سلاح MK VI Revolver

تفنگ MK VI Revolver پس از تکمیل مرحله دوم بازی Sniper Elite 5 برای شما باز شده و می‌توانید از آن استفاده کنید.

سلاح Pistol 08

بازگشایی تفنگ Pistol 08 نیازمند کشتن هدف شما به طور مخفیانه یا همان Stealth Kill در مرحله سوم بازی است. شما ابتدا باید خود را به طبق بالای کلیسا برسانید. در این بخش، شما پیش از رسیدن به هدف اصلی باید با چند دشمن تسویه حساب کنید و بهترین روش برای کشتن آن‌ها استفاده از پیستول به همراه صدا خفه کن است که جلوی به صدا در آمدن آژیر خطر را می‌گیرد. در طبقه بالا، در کناری را با استفاده از کلیدی که به دست آورده‌اید باز کنید. صبر کنید تا ملاقلات سران به پایان برسد و سپس پشت سر هدف اصلی رفته و او را با استفاده از سلاح سرد بکشید.

سلاح Model D

شما برای بازگشایی تفنگ Model D باید هدف خود در مرحله ششم بازی را مسموم کرده و بکشید. ابتدا به محل حضور هدف که یک ویلا است بروید. در طبقه همکف، مقداری سم وجود دارد که باید آن را برداشته و از آن استفاده کنید. پس از آن به طبقه بالا رفته، سم را در لیوانی که بیرون از اتاق هدف شما قرار دارد بریزید. پس از آن زنگ را زده و قایم شوید. هدف شما برای سرکشی بیرون آمده و پس از پیدا نکردن شما، آب درون لیوان را سر کشیده و کشته می‌شود.

سلاح Type 14 Nambu

شما برای بازگشایی سلاح Type 14 Nambu، باید هدف خود در مرحله هشتم بازی را با تفنگ Type 100 یا Type 14 Nambu بکشید. اگر شما پیش‌تر، در مرحله پنجم بازی تفنگ Type 100 را بازگشایی کرده باشید، تکمیل چالش بسیار آسان است، ولی اگر این تفنگ را در اختیار ندارید، ابتدا باید به محل حضور هدف خود بروید. در این مکان، یکی از افسرهای حاضر تفنگ Type 14 Nambu خود را در طبقه بالا جا گذاشته است. تفنگ را برداشته و هدف خود را با این تفنگ ساقط کنید تا همین تفنگ برای همیشه آزاد شود.

تنوع تفنگ های بازی Sniper Elite 5 و تنوع روش کشتن دشمنان، همان چیزی است که نه تنها این بازی، بلکه سری بازی Sniper Elite را به طور کلی در دل کاربران جای داده است. بازی Sniper Elite 5 مملو از خلاقیت بوده و در حالی که شاید هر کسی طرفدار سبک مخفی کاری نباشد، این بازی می‌تواند همه را جذب کرده و اوقات خوشی را برای کاربران فراهم کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا