تکنولوژی

معرفی گجت پوشیدنی که با ارتعاش کاربر را از خواب بیدار می کند

بیدار شدن با زنگ ساعت به خصوص برای اطرافیان فرد کمی اعصاب خرد کن است. به همین دلیل گجتی به نام «سایلنت ویک می آپ» ساخته شده که روی بدن کاربر نصب می شود و فقط او را از خواب بیدار می کند.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از مهر، در حال حاضر گجت پوشیدنی در کیک استارتر ارائه شده است.

دستگاه مذکور ۵ سانتیمتر طول، ۳ سانتیمتر عرض و یک سانتیمتر ضخامت دارد و به طور موقت با پدهای چسب دار سیلیکونی پزشکی ضد حساسیت به بدن متصل می شوند. هریک از این پدها برای ۷ ساعت کارآمد است.

هرچند کاربران می توانند دستگاه را در هر نقطه ای از بدنشان قرار دهند اما کارشناسان توصیه می کنند آن را روی سینه یا ساعد بچسبانند.

کاربر با استفاده از یک اپ اندروید یا iOS به گجت متصل می شود. کاربر تایمر را برای زمان بیدار شدن تنظیم می کند. ۱۰ دقیقه قبل از زمان تعیین شده گجت «سایلنت ویک می آپ» ۲۰۰ پالس ارتعاشی ایجاد می کند. شدت این پالس ها به تدریج افزایش می یابد و به این ترتیب کاربر آرام آرام بیدار می شود.

از سوی دیگر اطرافیان کاربر نیز می توانند راحت بخوابند.

کاربر با توجه به سنگینی خوابش می تواند ۳ سطح ارتعاش تعیین شده در اپ را انتخاب کند. همچنین وی قادر خواهد بود این گجت را چند بار در روز تنظیم کند تا درباره یک قرار ملاقات یا رویداد دیگر به او یادآوری کند.

برق مورد نیاز دستگاه نیز به وسیله دو باتری کوچک تامین می شود که برای ۳ ماه استفاده کافی هستند. در زمان تعویض باتری ها از طریق اپ به کاربر هشدار داده می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا