گیمویدئو

فیلم سوپر ماریو بهار سال آینده اکران می‌شود

فیلم سوپر ماریو (Super Mario Bros) یکی از موارد عجیب ساخته شده از روی بازی است. به طور کلی مجموعه ماریو طرفداران بسیار زیادی در دنیا دارد و به همین دلیل افراد زیادی منتظر آن هستند. از طرفی تیم افرادی که روی شخصیت‌های این فیلم صحبت می‌کنند نیز بسیار عجیب است. چیزی که باعث شده طرفداران نیز واکنش چندان خوبی به آن نشان ندهند.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از دیجی کالا؛ حال شرکت ناشر این فیلم به نام یونیورسال (Universal) تاریخ اکران رسمی آن را اعلام کرده است. طبق چیزی که گفته شده فیلم ساخته شده از ماریو در تاریخ ۲ فروردین سال ۱۴۰۱ (۲۲ مارچ ۲۰۲۳) اکران خواهد شد. این تاریخ اکران این فیلم در اولین کشور است. پس از آن اکران فیلم ماریو به صورت مرحله‌ای در کشورهای مختلف ادامه خواهد داشت. این اکران مرحله‌ای تا یک ماه وجود خواهد داشت.

فیلم ماریو در ابتدا قرار بود زمستان امسال اکران شود. پس از آن شرکت سازنده اعلام کرد که برای تکمیل نیاز به زمان بیشتری دارد. به همین دلیل اکران این فیلم با تأخیر مواجه شد. مشکل اصلی اینجاست که ماریو یک کاراکتر بسیار خاص و دوست داشتنی است. ساخت یک فیلم از این سری بازی از ابتدا کار بسیار دشواری بود. مخصوصاً اینکه عناوین ماریو در سبک پلتفرمر هستند و از این رو ارائه داستان فیلم نیز اهمیت زیادی داشت.

چندی پیش تریلر کامل این فیلم منتشر شد و نشان داد که داستان بازی می‌تواند جالب باشد. بحث اصلی اینجاست که صداگذاری کمی عجیب است. ماریو دارای گویش خاصی است و اینکه بازیگران آمریکایی به جای آن صحبت کنند کمی عجیب است. با این حال باید صبر کرد و دید که چگونه عمل خواهد کرد.

در این مدت فیلم‌های زیادی از بازی‌ها ساخته شدند. برخی نیز توانستند موفقیت خوبی کسب کنند. مشکل اصلی اینجاست که اکثر عناوین اقتباسی از بازی‌ها نمی‌توانند توجه طرفداران بازی و فیلم را جلب کنند. به همین دلیل است که به طور کلی کیفیت چندان بالایی ندارند. البته این موضوع با توجه به سیل کثیر فیلم‌هایی که از بازی‌ها ساخته شدند، کیفیت این عناوین هم بالا رفته است. چون رقابت بیشتر شده است. به همین دلیل باید صبر کرد و دید که فیلم ماریو با توجه به طرفدارانی که دارد، چگونه عمل خواهد کرد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا