گیم

عرضه نسخه‌ی جدیدی از Call of Duty بر روی گوشی‌های هوشمند

شرکت اکتیویژن (Activision) امروز در خبر جالبی اعلام کرد که نسخه‌ی جدیدی از فرنچایز Call of Duty بر روی گوشی‌های هوشمند در راه است و احتمالا تا چند وقت دیگر باید منتظر آن باشیم.

فناوری برتر دیجیتال به گزارش گیمفا؛ اکتیویژن قرار است نشر این بازی را به عهده داشته باشد. این تیم گفته است که ساخت بازی هم‌اکنون در دستور کار قرار دارد و به زودی اخبار مهمی در این زمینه به انتشار خواهد رسید. متاسفانه فعلا خبر دیگری از این اثر مشخص نیست. حتی نام این نسخه تعیین نشده است و باید دید که چه اسمی برای آن انتخاب خواهد شد. اعضای این تیم پیامی را هم منتشر کردند که در ادامه با هم خواهیم خواهند.

ما معتقدیم که بازی‌بازان گوشی‌های هوشمند لایق بیشتر از این‌ها هستند. از این رو به دنبال افراد جدیدی برای استخدام هستیم تا توسعه‌ی این نسخه بهتر پیش برود. تا چند روز آینده نخستین اطلاعات و تصاویر را از این عنوان به دستتان خواهیم رساند.

همان طور که در جریان هستید، در حال حاضر یک نسخه‌ی رسمی و بسیار جذاب با نام Call of Duty Mobile بر روی گوشی‌های هوشمند و به طور دقیق‌تر اندروید و iOS قابل تجربه است. بازی‌بازان در این نسخه شاهد حالت‌های گوناگونی هستند و می‌توانند ساعت‌ها با آن سرگرم شوند. حال اصلی این اثر به شیوه‌ی بتل رویال است؛ به این معنا که شما در نقشه‌ای که دوست دارید، فرود می‌آیید و سپس باید به دنبال منابع و سلاح‌های دلخواه برای بقا باشید. سرانجام باید به آخرین بازی‌بازی تبدیل شوید که روی نقشه وجود دارد. چندی پیش هم بخش جدیدی به این بازی اضافه شد که خبر مربوط به آن را می‌توانید از طریق این نشانی مشاهده کنید.

بعید به نظر می‌رسد که نسخه‌ی جدید Call of Duty که بر روی گوشی‌های هوشمند در دسترس قرار می‌گیرد، حالت بتل رویال در خود داشته باشد. احتمالا سازندگان به دنبال نوآوری و حتی توسعه‌ی یک بخش داستانی خواهند بود. به محض دریافت اخبار بیشتر پیرامون این نسخه، آن‌ها را به اطلاع شما عزیزان خواهیم رساند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا