موبایل

شگفتی ساز شدن آیفون 11 بعد از یک هفته مقاومت در عمق 7 متری دریاچه

ما مدام داستان‌هایی از غوطه‌ور شدن آیفون‌های اپل در آب و بازیابی آنها در شرایط کار می‌شنویم، اما این جدیدترین آیفون شبیه هیچ دیگری نیست.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از گیزموچاینا؛ یک دانش آموز در برزیل هنگام نجات یک زن غرق شده در دریاچه آیفون خود را گم کرد. گوشی در حین نجات از جلیقه دانش آموز خارج شد و در عمق 7 متری در دریاچه فرو رفت. یک هفته بعد، تلفن کشف شد و در کمال تعجب هنوز کار می کرد.

این امر دوام آیفون‌ها را برجسته می‌کند، زیرا به نظر می‌رسد آن‌ها می‌توانند حتی در شرایط شدید مانند غوطه‌ور شدن در آب برای مدت طولانی مقاومت کنند. از لحاظ فنی، آیفون 11 دارای رتبه IP68 است، اما برای زنده ماندن در عمق یا طولانی مدت رتبه بندی نشده است.

این حادثه در دریاچه پارانوآ، برازیلیا، برزیل رخ داد. بر اساس گزارشی از G1، برنو رافائل در حال کایاک سواری بود که متوجه زنی در حال مبارزه در دریاچه شد. او برای نجات او به داخل آب پرید و پس از موفقیت آمیز بودن فرد به ساحل، برنو متوجه شد که آیفون خود را در این راه گم کرده است.

یک هفته پس از این حادثه، مربی ادینهو روشا یک تلفن همراه را در عمق 7 متری کشف کرد. در کمال تعجب همه، تلفن هنوز کار می کرد. ادینهو ویدیویی ضبط کرد و آن را در شبکه های اجتماعی منتشر کرد تا مالک آن را پیدا کند. این ویدیو 17000 بازدید داشت و به لطف اشتراک گذاری ها، برنو رافائل به عنوان صاحب دستگاه پیدا شد.

من در دریاچه پارانوآ در حال انجام یک سفر کایاک بودم که دختری را دیدم که در حال غرق شدن بود و درخواست کمک می کرد. بلافاصله برای کمک به او از کایاک بیرون پریدم. جلیقه و موبایلم را پوشیده بودم. برنو به G1 گفت: من برای کمک پریدم و موفق شدم دختر را به ساحل دریاچه ببرم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا