تکنولوژی

شرکت نئوپتس یک هوش مصنوعی خانم را به عنوان مدیر عامل جدید این شرکت استخدام کرد

در اقدامی پیشگامانه، NetDragon Websoft Holdings Limited (کد سهام هنگ کنگ: 777)، یک رهبر جهانی در ایجاد جوامع اینترنتی، انتصاب مدیرعامل جدید خود را به نام خانم تانگ یو اعلام کرد.

با این حال، خانم تانگ یو مدیر عامل انسانی متوسط ​​شما نیست، خانم تانگ یو در واقع یک زن هوش مصنوعی است که به عنوان یک رهبر اجرایی برای شرکت استخدام شده است.

تانگ یو، مدیر عامل جدید نت دراگون وب سافت این انتصاب اولین بار در تاریخ است که هوش مصنوعی یا رباتی در یک شرکت سمت اجرایی دارد. تصمیم به انتصاب خانم تانگ یو به عنوان مدیر عامل، بخشی از تلاش های نت دراگون برای استفاده از هوش مصنوعی برای تغییر مدیریت شرکت و ارتقای بهره وری عملیاتی به سطح بالاتر است.

NetDragon یک شرکت بزرگ فناوری مستقر در چین است که دارای چندین IP غربی مانند Edmodo، سرویس آموزش آنلاین، و بازی‌هایی مانند Disney Fantasy Online، Heroes of Might و Magic Online، و Transformers Online است. NetDragon همچنین شرکت مادر Jumpstart Games است که بازی هایی مانند Jumpstart، Blaster Learning System و Neopets را منتشر کرده است – وب سایت محبوب حیوانات خانگی مجازی که در آن کاربران می توانند حیوانات خانگی مجازی به نام “Neopets” داشته باشند و با استفاده از پول واقعی برای آنها آیتم های مجازی خریداری کنند.

NetDragon Websoft به دلیل رویکرد نوآورانه خود به فناوری در آسیا شناخته شده است و این اقدام اخیر موقعیت خود را به عنوان یک پیشرو در صنعت تثبیت می کند. انتصاب خانم تانگ یو به عنوان مدیر عامل، علاقه و بحث قابل توجهی را در جامعه تجاری ایجاد کرده است. خانم تانگ در سپتامبر 2017 به نت دراگون پیوست و قبل از انتصاب اخیرش به عنوان مدیرعامل، معاون نت دراگون بود. او عمیقاً در مدیریت هوش مصنوعی شرکت، برنامه‌ریزی استراتژیک سازمان متافورس و پروژه‌های شرکت درگیر بود.

شرکت نئوپتس یک هوش مصنوعی خانم را به عنوان مدیر عامل جدید این شرکت استخدام کرد

خانم تانگ یو به‌عنوان مدیر عامل، مسئول تمام وظایف معمول یک شرکت انسانی است: بررسی تحلیل‌های سطح بالا، اتخاذ تصمیمات رهبری، ارزیابی ریسک‌ها و ایجاد یک محل کار کارآمد در شرکت. او می تواند 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته کار کند و مجبور نیست بخوابد. حقوق سالانه او 0 دلار است، پاداش های سالانه او نیز صفر است، و در مقایسه با همتایان انسانی او که برای شرکت های مربوطه خود تا میلیون ها هزینه در سال هزینه می کنند.

Hustle همچنین گزارش می دهد که پس از انتصاب او به عنوان مدیر عامل، NetDragon Websoft در واقع موفق شد از شاخص بازار سهام هنگ کنگ بهتر عمل کند و رشد 18.2 درصدی در ارزش سهام را در مقایسه با سایر شرکت های هنگ کنگ نشان دهد. با این حال، این اولین بار نیست که هوش مصنوعی کارگران انسانی را تحت نظارت خود دارد، زیرا OpenAI اخیراً فاش کرد که هوش مصنوعی GPT-4 آنها اکنون به اندازه کافی هوشمند است تا پس از اینکه متوجه شد نمی تواند آنها را حل کند، یک کارگر انسانی را برای حل CAPTCHA برای آن استخدام کند. خود

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا