فناوری اطلاعات

شبکه اجتماعی پارلر فراهم‌کننده خدمات ابری خرید

پارلر (Parler) که اپلیکیشن شبکه اجتماعی محبوب راستگرایان افراطی آمریکاست، یک فراهم کننده خدمات ابری خریداری کرده است و در حال بازسازی کسب و کار خود برای تمرکز روی مشتریانی است که با خطر طرد شدن در اینترنت روبرو هستند.

به گزارش فناوری برتر دیجیتال به نقل از ایسنا، پارلر در راستای بهسازی کسب و کار خود، اعلام کرد شرکت مادر جدیدی به نام “پارلمنت تکنولوژی” ایجاد کرده و شرکت جدید، دور تامین مالی به مبلغ ۱۶ میلیون دلار از ۵۶ میلیون دلار تامین مالی تاکنون را تکمیل کرده است.

این شرکت که پس از حمله سال میلادی گذشته طرفداران ترامپ به ساختمان کنگره آمریکا، با قطع دسترسی به اینترنت روبرو شد، جزئیات مالی این خرید و نام سرمایه گذارانی که در تامین مالی مشارکت کرده اند را اعلام نکرد.

توافق خرید شرکت “دین اسکیل” (Dynscale) با حدود ۵۰ هزار فوت فضای دیتاسنتر در آمریکا، به پارلر امکان دسترسی به خدمات ابری را فراهم می کند.

پارلر در سال ۲۰۱۸ راه اندازی شد و خود را فضایی برای آزادی بیان برای افرادی توصیف کرد که به دنبال جایگزین برای پلتفرمهایی مانند توییتر بودند و به سرعت در میان طرفداران دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا، محبوبیت پیدا کرد.

بر اساس گزارش رویترز، پارلر پس از گذشت بیش از یک سال و نیم تعلیق حضور در پی آشوبهای کنگره، ماه میلادی جاری به فروشگاه اپلیکیشن گوگل برگشت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا