موبایل

سامسونگ از اسنپدراگون 8 نسل 2 در سری گلکسی اس 23 استفاده می کند

سامسونگ در رویداد Galaxy Unpacked خود در تاریخ 1 فوریه از سری گلکسی S23 رونمایی خواهد کرد. انتظار می‌رود این مجموعه شامل گلکسی S23، گلکسی S23+ و گلکسی S23 Ultra باشد که شایعه شده است که دارای Snapdragon 8 Gen 2 SoC است. با این حال، یک گزارش جدید توسط 9to5Google ادعا می‌کند که گلکسی اس 23 سه‌گانه از یک اسنپدراگون 8 نسل 2 سفارشی‌سازی شده با سرعت ساعت بالاتر قدرت می‌گیرد.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از جی اس ام آرنا؛ این نشریه ادعا می‌کند اسنادی را دیده است که نشان می‌دهد اسنپدراگون 8 نسل 2 مورد استفاده در گوشی‌های هوشمند سری گلکسی اس 23، «پلتفرم موبایل کوالکام اسنپدراگون 8 نسل 2 برای گلکسی» نامیده می‌شود و به جای 3.2 گیگاهرتز، سرعت کلاک تا 3.36 گیگاهرتز خواهد داشت. (هسته اصلی) در اسنپدراگون 8 نسل 2 معمولی (SM8550-AB) که در iQOO 11، nubia Red Magic 8 Pro و چند گوشی دیگر دیده‌ایم.

انتظار می رود بقیه ویژگی های این اسنپدراگون 8 نسل 2 سفارشی شده تا حد زیادی مانند نسخه معمولی باقی بماند، به این معنی که هسته Prime با فرکانس 3.36 گیگاهرتز با چهار هسته پرفورمنس با سرعت حداکثر 2.8 گیگاهرتز و سه هسته کارآمدی همراه خواهد شد. هسته هایی که تا 2 گیگاهرتز می روند.

همچنین گفته می شود تراشه اصلاح شده 4 نانومتری به جای TSMC توسط کارخانه ریخته گری سامسونگ ساخته می شود. با این حال، مشخص نیست که آیا سامسونگ به طور گسترده از نام تجاری Qualcomm Snapdragon 8 Gen 2 Mobile Platform for Galaxy استفاده خواهد کرد یا آن را محدود به رویداد Unpacked خواهد کرد.

سامسونگ هنوز مشخصات سری گلکسی اس 23 را توضیح نداده است، اما افشای اطلاعات اخیر در مورد سری اس 23 اندکی را به ذهن متبادر کرده است. و در حالی که منتظر اطلاعات بیشتر در مورد سه S23 از شرکت کره ای هستیم، می توانید مشخصات لو رفته S23 و S23+ را در اینجا و مشخصات S23 Ultra را در اینجا بررسی کنید. همچنین می‌توانید پوشش اطلاعیه ما در مورد SoC معمولی Snapdragon 8 Gen 2 را بخوانید تا در مورد آن بیشتر بدانید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا