موبایل

زمان عرضه گوشی پیکسل ۵ ای مشخص شد

منابع مطلع می‌گویند شرکت گوگل به احتمال زیاد گوشی پیکسل ۵ ای را در تاریخ ۱۷ آگوست یعنی فردا عرضه خواهد کرد. این گوشی دارای باتری بزرگ‌تری خواهد بود.

به گزارش فناوری برتر دیجیتال به نقل از مهر، گوشی پیکسل ۵ ای به علت قیمت مناسب و در عین حال امکانات قابل قبول از جمله محصولاتی است که بسیاری از علاقمندان به سری گوشی‌های پیکسل در انتظار عرضه آن هستند.

گوشی یادشده از نظر امکانات و قابلیت‌ها با گوشی نسل پنجم پیکسل ۴ ای رقابت می‌کند. این گوشی دارای نمایشگر ۶.۲ اینچی با دقت ۱۰۸۰ در ۲۳۴۰ پیکسل، دوربین ۱۶ مگاپیکسلی، ۶ گیگابایت رم، پردازنده اسنپ دراگون ۷۶۵ جی و باتری ۳۸۸۵ میلی آمپری است.

گوشی پیکسل ۵ ای از نظر دوربین و سخت افزار تغییر خاصی نداشته، اما باتری آن بزرگ‌تر شده و یک باتری ۴۶۸۰ میلی آمپری جایگزین باتری قبلی شده است. در عین حال خبرهایی در مورد عرضه گوشی پیکسل ۶ با تراشه تنسور شنیده می‌شود.

پیش از این گفته می‌شد گوشی پیکسل ۵ ای قرار است در تاریخ ۲۶ آگوست عرضه شود. اما این تاریخ حالا به فردا ۱۷ آگوست تغییر یافته است. گمانه زنی‌ها حاکیست قیمت این گوشی ۴۵۰ دلار است که ۵۰ دلار کمتر از گوشی نسل پنجم ۴ ای است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا