موبایل

رونمایی کوالکام از پلتفرم اختصاصی اسنپدراگون 8 نسل 2 برای گلکسی

سامسونگ و کوالکام برای خط تولید گوشی های هوشمند آینده سامسونگ با یکدیگر همکاری کرده اند. به عنوان مثال، زمانی که سامسونگ شریک گوشی‌های هوشمند سری اسنپدراگون پرو کوالکام بود، در گذشته شریک این شرکت‌ها بود. این بار، سری آتی گلکسی اس 23 دارای یک چیپست منحصربفرد با نام رسمی «پلتفرم موبایل کوالکام اسنپدراگون 8 نسل 2 برای گلکسی» خواهد بود.

فناوری برتر دیجیتال به گیزموچاینا؛ این چیپست ممکن است نام طولانی داشته باشد، اما سامسونگ راه ساده‌تری را برای یادآوری تراشه‌های ویژه‌ای که پرچم‌داران جدیدشان را تامین می‌کند، به مصرف‌کنندگان ارائه کرده است، که لوگوی جدید و اصلاح‌شده اسنپدراگون است.

در مواد تبلیغاتی نمایش داده خواهد شد. مشتریان می توانند انتظار داشته باشند که از هفته آینده این لوگو را به طور برجسته بر روی بیلبوردها و در سراسر وب مشاهده کنند، زیرا سری Galaxy S23 سامسونگ به طور رسمی در رویداد Galaxy Unpacked در تاریخ 1 فوریه معرفی خواهد شد. و جزئیات توافق با کوالکام در حال حاضر نامشخص است.

مشخصات سری گلکسی S23 قبلا فاش شده است. برای شروع، مدل پایه Galaxy S23 دارای صفحه نمایش 6.1 اینچی FHD+ (2340 x 1080) AMOLED با نرخ رفرش 120 هرتز است. گلکسی اس 23 پلاس دارای صفحه نمایش 6.6 اینچی بزرگتر است، اما مشخصات صفحه نمایش آن مشابه گلکسی اس 23 است.

انتظار می رود Galaxy S23 Ultra دارای صفحه نمایش 6.8 اینچی QHD+ (3088 x 1440) AMOLED و نرخ به روز رسانی 120 هرتز باشد. این گوشی ها دارای مشخصات و تنظیمات دوربین برتر هستند. انتظار می‌رود که نام «اسنپدراگون برای کهکشان» با سری گلکسی اس 24 نیز ادامه یابد. با این حال، ممکن است سامسونگ در آینده به استفاده از چیپست داخلی خود روی آورد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا