موبایل

رونمایی هوآوی از گوشی nova 9 SE با دوربین 108 مگاپیکسلی

هواوی اولین گوشی 108 مگاپیکسلی خود را معرفی کرد که یک میان رده از سری nova است. گوشی جدید هواوی Huawei nova 9 SE نام دارد و فروش آن از جمعه آغاز می‌شود. در ادامه این نوشتار به معرفی، مشخصات و قیمت گوشی nova 9 SE هواوی می‌پردازیم.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از شهر سحت افزار؛ گوشی nova 9 SE دارای یک صفحه نمایش بزرگ 6.78 اینچی LCD با وضوح تصویر 1,080×2,388 پیکسل و حاشیه‌های باریک با ضخامت 1.05 میلی متری است. قاب پشتی و بخش جلویی این گوشی از شیشه ساخته شده است.

نوا 9 اس ایی دارای دوربین پشتی چهارتایی است که از دوربین اصلی 108 مگاپیکیسلی، دوربین الترا واید 8 مگاپیکسلی با میدان دید 112 درجه، دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی و دوربین سنجش عمق 2 مگاپیکسلی تشکیل شده است. این گوشی از قابلیت Super Night Shot برای بهبود عکاسی در شب بهره می‌برد و تصاویری با نوردهی متفاوت را ترکیب می‌کند تا تصویر بهتری بگیرد.

رونمایی هوآوی از گوشی nova 9 SE با دوربین 108 مگاپیکسلی

دوربین سلفی گوشی nova 9 SE هواوی 16 مگاپیکسلی است و داخل بریدگی حفره‌ای قرار دارد.

مدل چیپست بکار رفته در گوشی nova 9 SE هواوی اعلام نشده است اما احتمالاً به چیپست Snapdragon 680 با پشتیبانی از شبکه‌های 4G و Wi-Fi 5 (ac) مجهز است. این گوشی با سیستم عامل اندروید 12، رابط کاربری EMUI 12 و فروشگاه Huawei AppGallery عرضه می‌شود.

ظرفیت باتری گوشی nova 9 SE هواوی 4000 میلی آمپر ساعت است و از شارژر اختصاصی 66 واتی SuperCharge هواوی بهره می‌برد. این گوشی دارای حسگر اثر انگشت تعبیه شده بر روی لبه کناری بهره می‌برد و جک هدفون ندارد.

رونمایی هوآوی از گوشی nova 9 SE با دوربین 108 مگاپیکسلی

گوشی nova 9 SE هواوی در رنگ‌های آبی، سفید و مشکی عرضه می‌شود. هنوز قیمت رسمی گوشی nova 9 SE هواوی اعلام نشده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا