موبایل

رونمایی شیائومی از گوشی قدرتمند Redmi Note 12 Pro Speed Edition

شیائومی در رویدادی از محصولات جدید خود رونمایی کرد. در این بین مدل جدیدی به سری Redmi Note 12 نیز افزوده شده است. گوشی Redmi Note 12 Pro Speed Edition با خصوصیاتی بهبود یافته مانند دوربین 108 مگاپیکسلی به میدان خواهد آمد.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از جی اس ام آرنا؛ گوشی‌های سری Redmi Note 12 شیائومی چند ماه قبل در چهار مدل معرفی شده بودند. حال مدل جدیدی به این ترکیب اضافه شده که از خصوصیاتی بهبود یافته برخوردار است. گوشی Redmi Note 12 Pro Speed Edition طراحی یکسانی با ردمی نوت 12 پرو دارد و تنها شکل جایگاه دوربین کمی تغییر کرده است.

گوشی Redmi Note 12 Pro Speed Edition از شارژ سریع 67 واتی برخوردار است و به یک باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی مجهز شده که با نسخه پرو یکسان است. این گوشی البته نسبت به قبل 6 گرم سبک‌تر است و وزنی برابر 181 گرم دارد.

شیائومی

مشخصات گوشی Redmi Note 12 Speed Edition

مهم‌ترین تفاوت میان دو گوشی Redmi Note 12 Pro Speed Edition و ردمی نوت 12 پرو را باید در بخش دوربین و تراشه دانست. گوشی ردمی نوت 12 پرو به یک تراشه Dimensity 1080 و دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی مجهز شده، اما گوشی Redmi Note 12 Pro Speed Edition با تراشه Snapdragon 778G و حسگر 108 مگاپیکسلی سامسونگ ISOCELL HM2 مجهز شده است. در کنار آن هم لنر اولتراواید 8 مگاپیگسلی و دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی قابل مشاهده است.

نمایشگر گوشی Redmi Note 12 Pro Speed Edition به پنل OLED مجهز شده و تصاویر را با رزولوشن +FullHD به نمایش می‌گذارد. با این صفحه نمایش 6.67 اینچی می‌توان تصاویر را با نرخ بروزرسانی تا 120 هرتز مشاهده کرد. بالای نمایشگر نیز دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی قابل مشاهده است.

از دیگر خصوصیات گوشی Redmi Note 12 Pro Speed Edition می‌توان به حسگر اثر انگشت در کنار گوشی، اتصال 5G و تراشه NFC اشاره کرد. برای اتصال به بیرون نیز یک پورت USB-C و جک هدفون 3.5 میلی‌متری در نظر گرفته شده است.

شیائومی پوسته MIUI 14 سوار بر اندروید 13 را روی گوشی Redmi Note 12 Pro Speed Edition نصب کرده است. گوشی جدید سری ردمی نوت 12 در رنگ‌های مشکی، آبی و سبز به فروش می‌رسد. گوشی Redmi Note 12 Pro Speed Edition را می‌توان با 6 گیگابایت رم با قیمت 245 دلار در اختیار گرفت. مدل 12 گیگابایتی نیز قیمتی 285 دلاری دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا