فناوری اطلاعات

دعوت از صاحبنظران حوزه ICT برای ثبت نام در «الکام تاکز»

سازمان نظام صنفی رایانه ای از تمامی صاحبنظران حوزه ICT دعوت کرد که برای ارائه دیدگاه‌های خود در قالب سخنرانی و پنل در بخش «الکام تاکز» نمایشگاه الکامپ ثبت نام کنند.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از سازمان نظام صنفی رایانه‌ای، از تمامی اساتید، مدیران دولتی و شرکت‌ها، کارشناسان، محققان و صاحب نظران دعوت می‌شود تا برای ارائه دیدگاه‌های خود در قالب سخنرانی و پنل در بخش «الکام تاکز» بیست و ششمین نمایشگاه الکامپ ثبت نام کنند.

هدف از «الکام تاکز» ایجاد فضایی برای بیان نظرات کارشناسان و متخصصین پیرامون آخرین روندهای آینده حوزه فناوری ارتباطات و اطلاعات، چالش‌ها و فرصت‌ها و همچنین در اختیار داشتن تریبونی صمیمانه با سخنرانی‌های کوتاه و گفتگوهای گروهی هدفمند است.

به تمامی سخنرانان در «الکام تاکز» گواهی مشارکت و سخنرانی اعطا خواهد شد. «الکام تاکز» در ادوار گذشته الکامپ مورد استقبال گسترده مخاطبین قرار گرفته بود.

بیست و ششمین دوره نمایشگاه الکامپ از تاریخ ۲۷ تا ۳۰ بهمن ماه ۱۴۰۰ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار می‌شود و امکان ثبت نام در بخش‌های مختلف این نمایشگاه از طریق این لینک فراهم است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا