فناوری اطلاعات

ثبت نام برای رقابت ایده‌های برتر در الکامپ آغاز شد

ثبت نام رویداد «الکام پیچ» با هدف رقابت استارت آپهای دارای ایده برتر در نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۰ از امروز ۲۱ دی ماه آغاز می شود.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از سازمان نظام صنفی رایانه‌ای، ثبت نام رویداد «الکام پیچ» به عنوان یکی از بخش‌های مهم جانبی الکام استارز در نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۰ از ۲۱ دی ماه آغاز می‌شود و تا ۱۲ بهمن نیز ادامه پیدا خواهد کرد.

در الکام پیچ، استارت آپ های دارای ایده‌های برتر در تمامی حوزه‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات و اقتصاد دیجیتال به رقابت می‌پردازند و خود را در معرض قضاوت داوران در این رویداد استارت آپی قرار می‌دهند.

در نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۰ برای اولین بار «ویدئوپیچ» به عنوان شکل تازه‌ای از ارائه‌های استارت آپی به بخش الکام پیچ اضافه شده است.

ویدئوپیچ برای تیم‌های مختلف به‌ویژه تیم‌های مستقر در شهرستان‌ها طراحی شده و در آن تیم‌های متقاضی می‌توانند مطابق با استانداردها و سوالاتی که طراحی شده با یک ویدئوی ضبط شده ۵ تا ۱۰ دقیقه‌ای کسب‌وکار خود را معرفی کنند.

متقاضیان برای حضور در الکام پیچ و ویدئوپیچ می‌توانند با مراجعه به سایت الکامپ با طی کردن مراحل لازم، ثبت‌نام کنند.

الکام پیچ به مدت ۴ روز از ۲۷ تا ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ در سالن‌های ۸ و ۹ نمایشگاه بین المللی تهران به شکل ترکیبی (حضوری، آنلاین و ویدئویی) برگزار می‌شود و چگونگی شرکت هر یک از تیم‌ها متناسب با مذاکره مستقیم با آن‌ها تعیین و به آن‌ها اعلام خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا