فناوری اطلاعات

توئیتر دسترسی توسعه دهندگان را قطع می‌کند

توییتر قرارداد توسعه دهندگان خود را به روز کرد و اساساً مشتریان شخص ثالث را برای همیشه مسدود کرد. پلتفرم هایی مانند Twitterriffic و Fenix ​​اکنون عملاً غیرقابل استفاده هستند، زیرا دیگر دسترسی به API ندارند و اوایل این هفته بسته شدند.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از جی اس ام آرنا؛ قوانین جدید بیان می کند که “ایجاد یا تلاش برای ایجاد جایگزین یا خدمات یا محصول مشابه برای برنامه های کاربردی توییتر” مجاز نیست. به توسعه دهندگان چنین برنامه هایی به سادگی گفته شد که پلتفرم آنها اکنون “معلق شده است”.

Twitter API اکنون فقط می‌تواند برای یکپارچه‌سازی محتوای توییتر، یعنی جاسازی توییت‌ها استفاده شود. با این حال، توسعه دهندگان دیگر اجازه ندارند نحوه نمایش اطلاعات را برای خواننده تغییر دهند، یا هیچ یک از عناصر بصری را تغییر دهند.

از آنجایی که این دقیقاً همان کاری است که پلتفرم های شخص ثالث انجام می دهند، توییتر از این بهانه ای برای مسدود کردن همه آنها استفاده کرد. برخی از ویژگی‌های آبی توییتر در برنامه‌های شخص ثالث در دسترس بودند، و بدیهی است که رسانه‌های اجتماعی می‌خواهند همه درآمدها را با توجه به زمان‌های مالی آشفته پیش‌روی ماسک و شرکا تجمیع کنند. همچنین این واقعیت وجود دارد که توییتر تبلیغات را از طریق API ارائه نمی‌کند و توانایی کسب درآمد از کاربران را با استفاده از این مشتریان محدود می‌کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا