گیمویدئو

تریلر رونمایی Star Wars Eclipse

همانطور که کم و بیش در شایعات شنیده بودیم، استودیوی بازی‌سازی کوانتیک دریم، یعنی سازندگان بازی‌های دیترویت و هوی رین، مشغول ساخت یک بازی در دنیای جنگ ستارگان است. این بازی جدید دیروز و طی رویداد گیم اواردز ۲۰۲۱ به نام Star Wars Eclipse معرفی شد.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از زومجی؛ سرانجام پس از ماه‌ها انتشار شایعات و اخبار بازی غیررسمی از جدیدترین پروژه‌ی استودیو Quantic Dream، از Star Wars Eclipse با انتشار یک تریلر در مراسم گیم اورادز 2021 رونمایی شد. البته واضح است که این تریلر سینمایی جزئیات خاصی را درباره‌ی بازی Star Wars Eclipse فاش نکرد و احتمالا فقط به قصد معرفی رسمی و نشان دادن حال‌و‌هوای کلی آن به نمایش درآمد. حالا به‌نظر می‌رسد که به این زودی‌ها شاهد پخش تریلر گیم‌پلی جدیدترین بازی کوانتیک دریم نخواهیم بود. چون ظاهرا تا انتشار فاصله‌ی زیادی دارد.

تام هندرسون، اینسایدر صنعت ویدیوگیم یکی از افرادی بود که بیشترین اطلاعات را از Star Wars Eclipse پیش از رونمایی رسمی از آن فاش کرد. او اخیرا توییتی منتشر کرد و جزئیات بیشتری را از مراحل ساخت بازی جنگ ستارگان کوانتیک دریم به اشتراک گذاشته است. هندرسون می‌گوید استودیوی اصلی کوانتیک دریم مستقر در پاریس وظیفه‌ی نوشتن داستان Star Wars Eclipse را برعهده دارد و اینکه خود دیوید کیج، موسس استودیو نیز از جنبه‌های مختلف نقش قابل توجهی در تولید بازی ایفا می‌کند.

استودیوی کوانتیک دریم پاریس در چند سال گذشته درگیر اتهاماتی جنجالی بوده است؛ اتهاماتی که طبق گزارش‌ها به‌دلیل داشتن فضای کاری سمی و مسائلی حاشیه‌ای علیه این استودیو و مدیران ارشد آن از جمله شخص دیوید کیج مطرح شده‌اند. هندرسون در همین راستا اشاره می‌کند که کوانتیک دریم برای استخدام بازی‌سازان جدیدی که روی Star Wars Eclipse کار کنند، به مشکل برخورده است. این استودیوی فرانسوی در حال حاضر به‌دنبال جذب بیش از ۶۰ نفر در شعبه‌ی پاریس و ۹ نفر در شعبه‌ی مونترال است.

وب‌سایت کوتاکو چند ماه پیش با انتشار گزارشی غیررسمی مدعی شد که بازی استار وارز کوانتیک دریم به‌صورت جهان باز ساخته خواهد شد. البته این مورد هنوز توسط استودیو به‌صورت رسمی تایید نشده است. براساس گفته‌های هندرسون، جهان باز بودن Star Wars Eclipse نیز به یک مشکل بزرگ دیگر برای کوانتیک دریم تبدیل شده است. چون ظاهرا موتور بازی‌سازی آن‌ها مناسب ساخت آثار جهان باز نیست. درنهایت هندرسون عنوان می‌کند که Star Wars Eclipse حداقل ۳ تا ۴ سال با انتشار فاصله دارد.

تریلر معرفی Star Wars Eclipse شگفت‌انگیز است و بدون اغراق می‌توانیم آن را بهترین تریلر و نمایش گیم اواردز ۲۰۲۱ بنامیم. هنوز مشخص نیست که آیا بازی Star Wars Eclipse المان‌های اکشن هم دارد یا نه، اما می‌دانیم که مثل دیگر بازی‌های استودیوی کوانتیک دریم با چند شخصیت مختلف و داستان‌های متفاوت طرف خواهیم شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا