گیمویدئو

تریلر جدید سریال هیلو با حضور کورتانا منتشر شد

کمپانی پارامونت به‌تازگی تریلری جدیدی از سریال هیلو منتشر کرده است. این سریال که قرار است در تاریخ ۲۴ مارس ۲۰۲۲ (۴ فروردین ۱۴۰۱) برای سرویس پارامونت پلاس منتشر شود، داستان مستر چیف را در حال مبارزه با کاوننت‌ها روایت می‌کند.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از دیجی کالا؛ در این سریال پابلو شرایبر قرار است در نقش شخصیت مسترچیف قرار گیرد؛ پیشرفته‌ترین جنگجوی زمین در قرن بیست‌وششم و تنها امید تمدنی که توسط کاوننت، اتحادی غیرقابل توقف از جهان‌های بیگانه متعهد به نابودی بشریت، تا مرز نابودی پیش رفته است. داستان این مجموعه‌ی تلویزیونی حول محور مبارزه‌ی شورای امنیت سازمان ملل متحد علیه تهاجم کاوننت با استفاده از اسپارتان‌ها روایت می‌شود.

با این حال، به نظر می‌رسد که مستر چیف به چیزی برخورد می‌کند که به اثبات وجود هیلو منجر می‌شود. داستان سریال ممکن است شبیه به بازی‌های ویدیویی آن به نظر برسد، اما خط زمانی نقره‌ای سریال از بازی‌ها جدا است. در ادامه بخشی از صحبت‌های فرانک اوکانر، تهیه‌‌کننده‌ی اجرایی سریال، در رابطه با خط داستانی آمده است:

ما می‌خواهیم از داستان‌های مختلف هیلو، تاریخ و شخصیت‌های موجود در هر جایی که برای روایت خطی سریال معنا پیدا می‌کنند، استفاده کنیم، اما همچنین داستان سریال و بازی را به‌طور مجزا از هم جدا خواهیم کرد. در واقع دو خط زمانی موازی، بسیار مشابه اما در نهایت مجزا وجود خواهند داشت که رویدادها و شخصیت‌های اصلی آن‌ها در طول روایت‌های بسیار متفاوتشان تلاقی پیدا خواهند کرد و به نوعی همسو هستند.

این به این معنی است که در حالی که بسیاری از رویدادها و قوس‌های شخصیتی برای طرفداران داستان سری هیلو آشنا خواهد بود، تفاوت‌ها و پیچش‌هایی هم به صورت موازی وجود خواهند داشت.

در تریلر علاوه‌ بر سلاح‌های پلاسما، شمشیرهای انرژی و وسایل نقلیه‌ی معروف سری، شاهد کورتانا با ظاهری متفاوت هستیم. او با بازی جن تیلور، همان حس و حال نسخه‌ی موجود در سری بازی‌های هیلو را دارد. البته این تعجب‌آور نیست با توجه به اینکه او صداپیشگی این شخصیت را از بازی Halo: Combat Evolved تا نسخه‌ی اینفینیت که به‌تازگی عرضه شده، انجام داده است.

علاوه بر کورتانا، چند اسپارتان دیگر نیز به چیف ملحق می‌شوند تا به هدف او کمک کنند. از دیگر بازیگران این سریال می‌توان به بوکیم وودبین، ناتاشا مک الهون، چارلی مورفی، دنی ساپانی و… اشاره کرد.

همان‌طور که ذکر شد این سریال در تاریخ ۴ فروردین ۱۴۰۱ در پارامونت پلاس به نمایش گذاشته خواهد شد. فصل اول سریال در ۱۰ قسمت تولید شده و استیون اسپیلبرگ هم به‌عنوان تهیه‌کننده در آن حضور دارد. گفتنی است با اینکه شایعه‌هایی از فصل دوم آن شنیده می‌شود، فعلا مایکروسافت یا پارامونت آن را تایید نکرده‌اند. در ادامه می‌توانید تریلر منتشر شده را مشاهده کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا