تکنولوژیویدئو

تبدیل میز کار به شارژر بی‌سیم با پد ۴۰ دلاری IKEA

شرکت IKEA حدود ۶ سال قبل مبلمان دارای قابلیت شارژ بی‌سیم را راهی بازار کرد اما حالا این شرکت ماه آینده یک پد ۴۰ دلاری را به دست کاربران می‌رساند که با استفاده از آن می‌توانید تقریبا انواع و اقسام میزها را به شارژر بی‌سیم تبدیل کنید.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از دیجی کالا؛ مهم‌ترین تفاوت این محصول با دیگر پدهای شارژ بی‌سیم این است که لازم نیست گوشی خود را به طور بی‌واسطه بر روی آن قرار دهید. در عوض این پد آلومینیومی که اندازه‌ی آن ۷ در ۳ اینچ است، می‌تواند از طریق میزهای چوبی یا پلاستیکی انرژی را به گجت موردنظر منتقل کند. برای وصل کردن آن به زیر میز هم می‌توانید از پیچ یا چسب استفاده کنید.

اگر این شارژر به میز چوبی یا پلاستیکی وصل شود، انرژی به راحتی منتقل می‌شود. حداقل فاصله‌ی این پد با گوشی باید ۸ میلی‌متر باشد و IKEA توصیه می‌کند که برای میزهای دارای ضخامت بین سه هشتم تا هفت هشتم اینچ از این پد استفاده کنید. در کنار نوار چسب و سیم شارژ، در جعبه‌ی این محصول یک استیکر هم قرار دارد که می‌توانید با آن محل قرارگیری پد شارژ را مشخص کنید تا گوشی دقیقا بر روی آن قرار بگیرد. در ادامه می‌توانید ویدیوی مربوط به نحوه‌ی استفاده از این محصول را تماشا کنید.

چراغ LED وضعیت شارژ را نشان می‌دهد و همچنین این پد از قابلیت نظارت بر گرما پشتیبانی می‌کند تا کاربران از این بابت نگرانی نداشته باشند. این شارژر بی‌سیم IKEA با جدیدترین استاندارد Qi سازگار است که این یعنی احتمالا سرعتی در حدود ۵ وات را ارائه می‌دهد. روی هم رفته برای کاربرانی که می‌خواهند صرفا با قرار دادن گوشی خود بر روی میز آن را شارژ کنند، احتمالا این محصول می‌تواند نظر آن‌ها را جلب کند. همانطور که در ابتدای مطلب گفتیم، شارژر بی‌سیم IKEA از ماه آینده راهی بازار کشورهای مختلف می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا