گیم

با «رادار بازی» تجربه دلنشینی از بازی آنلاین داشته باشید

وزیر ارتباطات همانطور که پیش تر وعده داده بود، سایت و اپلیکیشن »رادار بازی» را معرفی کرد که گیمرهای داخلی می توانند از طریق آن ضمن افزایش سرعت دانلود بازی های رایانه ای و آپدیت های آن، کاهش قابل توجهی از نظر زمان دسترسی به این بازی های آنلاین داشته باشند.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با معرفی سایت و اپلیکیشن «رادار بازی» در پلتفرم بومی روبینو از وعده خود به گیمرهای داخلی رونمایی کرد.

«رادار بازی» در واقع ابزاری است برای افزایش سرعت دانلود و به روزرسانی بازی های رایانه ای و همچنین کاهش قابل ملاحظه پینگ یا زمان تاخیر دسترسی به بازی های آنلاین، که در دو شکل سایت و اپلیکیشن راه اندازی شده است تا گیمرهای داخلی تجربه دلنشینی را هنگام انجام بازی های آنلاین داشته باشند.

در همین ارتباط زارع پور در صفحه خود در پلتفرم داخلی روبینو با انتشار ویدیویی نوشت: یکی از مشکلاتی که گیمرهای کشورمان همواره با آن روبرو بودند مشکل سرعت پایین دانلود بازی ها و آپدیت آنها به همراه پینگ یا زمان تاخیر بالای بازی آنلاین بوده که باعث اختلال و تجربه کاربری نامناسب گیمرها در ایران می شد.

وی افزود: خوشبختانه همانطور که وعده داده بوده ام برای رفع مشکل این بخش از کاربران عزیز که تعداد آنها کم هم نیست، با همکاری بخش خصوصی، بنیاد ملی بازی های رایانه ای و شرکت ارتباطات زیرساخت، سایت و اپلیکیشنی بنام “رادار بازی” راه اندازی شده است. استفاده از این سایت و اپلیکیشن آن، ضمن افزایش قابل توجه سرعت دانلود بازی ها و آپدیت آنها، باعث کاهش چشمگیر پینگ بازی ها نیز خواهد شد که در نتیجه تجربه ای دلچسب در بازی آنلاین برای کاربران عزیز رقم خواهد خورد.

به گفته وزیر ارتباطات، این اتفاق از طریق انتقال CDN های این بازی ها به داخل کشور و کوتاه کردن مسیر دسترسی کاربران داخلی کشور به سرورهای بازی و طراحی ابزارهای خاص توسط متخصصان جوان کشورمان صورت گرفت که همین جا از تلاش همه دست اندر کاران این امر تشکر می کنم.

زارع پور با بیان اینکه گیمرهای عزیز می توانند از طریق مراجعه به آدرس radar.game این حس خوب را تجربه کنند و تجربه خود را در قالب کامنت با من نیز در میان بگذارند، اظهار کرد: انشالله به تدریج تعداد بازی افزایش خواهد یافت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا