فناوری اطلاعات

باگ تقویم گوگل دردسرساز شد

به نظر می رسد باگی در «تقویم گوگل» سبب شده به طور خودکار برخی رویدادها براساس پیام های جی میل کاربران در این اپ تنظیم شود. این باگ بسیاری از کاربران را تحت تاثیر قرار داده است.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از مهر، کاربران انبوهی از تصاویر مربوط به رویدادهای تنظیم شده در تقویم گوگل را در شبکه های اجتماعی پست کردند که براساس پیام های دریافتی آنها در جی میل بود. به نظر می رسد انتقال این رویدادها به تقویم گوگل از روز پنج شنبه شروع شده و تا دیروز ادامه داشته است.

طبق نوشته وب سایت «۹to۵Google» کاربران می توانند با خاموش کردن قابلیت یکپارچه سازی سرویس های گوگل این باگ را متوقف کنند. برای این منظور آنها باید در جی میل به Google Calendar و بعد به Setting و سپس به Events مراجعه کنند تا این قابلیت را متوقف کنند.

البته قابلیت یکپارچه سازی تقویم جی میل در حوزه گزینش رویدادها و فعالیت های رزرو شده عملکرد خوبی داشته است. اما تیم تقویم گوگل معتقد است کاربران باید به طور جداگانه این چالش را گزارش کنند. این خبر خوبی است هرچند به دلیل ماهیت مشکل مذکور احتمالاً کارشناسان باید Google Workspace را به طور دقیق بررسی کنند و دلیل آن را بیابد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا