گیم

بازی Need for Speed Unbound معرفی شد

همانطور که Electronic Arts پیش از این قول داده بود امروز نسخه جدید از سری بازی‌های Need for Speed با عنوان Unbound معرفی شد. این شرکت همچنین امروز با انتشار تریلر معرفی، اطلاعاتی را از قابلیت‌های گرافیکی، زمان انتشار نسخه نهایی و داستان این بازی منتشر کرد.

چند روز پیش بود که با انتشار تصویری مشخص شد نسخه جدید از سری بازی‌های Need for Speed قرار است با عنوان Unbound معرفی و عرضه شود. Electronic Arts و Criterion دو استودیو ناشر و سازنده این بازی امروز ضمن رونمایی از آن، تریلر معرفی و جزییات تکمیلی از این بازی را هم منتشر کردند که در ادامه می‌توانید آن‌ها را مشاهده کنید.

طبق اطلاعات منتشر شده از سوی Electronic Arts نسخه نهایی از بازی Need for Speed Unbound قرار است در تاریخ دوم دسامبر (11 آذر) برای کنسول‌های PS5 و Xbox Series X/S و همچنین سیستم‌های خانگی منتشر شود. به این ترتیب رسماً سری بازی‌های پرطرفدار Need for Speed دیگر برای کنسول‌های نسل قبل منتشر نخواهد شد و علاقه‌مندان به این سری از بازی‌ها باید به فکر یک کنسول نسل جدید برای خود باشند.

بدون شک مهم‌ترین جزییاتی که تریلر بالا از بازی Need for Speed Unbound منتشر می‌کند ظاهر جدیدی است که به لطف جلوه‌های کارتونی و فانتزی برای آن تدارک دیده شده است. این جلوه‌های کارتونی بازی Unbound را با بسیاری از بازی‌های سبک مسابقه‌ای که این روزها در تلاش‌اند ظاهری واقعی‌تر داشته باشند تفکیک می‌کند. باید گفت حتی در سری بازی‌های Need for Speed نیز استفاده از این حجم از المان‌های فانتزی بی‌سابقه است و نشان می‌دهد که قرار است این نسخه با بازی‌های قبل تفاوت‌های اساسی داشته باشد.

بازی Need for Speed Unbound

EA اعلام کرده است که قصد دارد در بازی Need for Speed Unbound «المان‌های گرافیکی از خیابان‌های جدید را با واقعی‌ترین تصاویر از خودروها در تاریخ این سری از بازی‌ها ترکیب کند». تریلر بالا نشان می‌دهد که در این بازی خودروها با ظاهری کاملاً واقعی طراحی شده‌اند و اطراف آن‌ها از المان‌ها و کاراکترهای کارتونی پر شده است. باید دید بازخوردهای کاربران به این تغییر سبک چه خواهد بود و این بازی در قیاس با رقیبان خود چه حرف هایی برای گفتن خواهد داشت.

در تریلر تایید شده است که A$AP Rocky رپر معروف قرار است به عنوان یکی از شخصیت‌های اصلی در این بازی حضور داشته باشد. همچنین قرار است بخشی از موسیقی این بازی نیز توسط او تولید شود. قرار است بازی Need for Speed Unbound دارای المان‌های وسیع و گسترده‌ای برای سفارشی سازی خودروها و راننده‌ها باشد اما هنوز مشخص نیست که دسترسی به این المان‌ها چگونه ممکن خواهد بود.

طبق انتظار بازی Need for Speed Unbound در سبک جهان باز طراحی شده است و قرار است در دو مد داستانی و چند نفره آن را تجربه کنیم. جزییاتی که از داستان بخش تک نفره منتشر شده است نشان می‌دهد که در آن با نوآوری جدیدی روبرو نیستیم؛ چرا که نشان می‌دهد ماجرای آن شباهت زیادی به یکی از فیلم‌های Fast and Furious دارد. در خلاصه داستان این بخش آمده است: «دزدی در یک فروشگاه خودرو سبب می‌شود که دو دوست از یکدیگر جدا شوند و تصمیم بگیرند از یک راننده تازه‌کار به یک راننده حرفه‌ای تبدیل شوند و با شرکت در یک مسابقه مهم، خودروی گران‌بهای دزدیده شده را بازپس بگیرند».

بازی Need for Speed Unbound

اما بخش چند نفره قرار است یکی از قابلیت‌های مهم بازی Unbound باشد. کاربران می‌توانند در این مد به انجمن مسابقات خیابانی متصل شده و با ملاقات با یکدیگر مسابقات زیرزمینی و غیرقانونی برگزار کنند. طبق انتظار ماشین‌های پلیس بخشی از این مد خواهد بود و داستان‌های گوناگونی را برای کاربران رقم خواهد زد.

نسخه PC از بازی Need for Speed Unbound قرار است از طریق فروشگاه‌های Steam، Epic و Origin عرضه شود. تاکنون تایید شده است می‌توان این بازی را در وضوح 4K و با نرخ 60 فریم بر ثانیه به اجرا درآورد. پشتیبانی از قابلیت‌هایی نظیر DLSS و HDR و Variable Refresh Rate یا VRR نیز در نسخه PC از این بازی تایید شده است.

ساخت بازی Need for Speed Unbound به عهده استودیو Criterion گذاشته شده است. این استودیو ساخت بازی‌های موفقی همچون Need for Speed: Hot Pursuit، Need for Speed: Most Wanted و Need for Speed Rivals را در کارنامه خود دارد؛ اما از سال 2013 تاکنون مسئولیتی در حوزه تولید بازی‌های این سری نداشته است. انتظار می‌رود با بازگشت استودیو Criterion، این سری از بازی‌ها بازهم به روزهای اوج خود بازگردد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا