گیمویدئو

بازی Jagged Alliance 3 پس از بیست سال معرفی شد

پس از مدت‌ها انتظار طرفداران، بالاخره قسمت سوم یکی از بازی‌های استراتژی معروف و قدیمی معرفی شد. شرکت تی‌اچ‌کیو نوردیک (THQ Nordic) به‌صورت رسمی تأیید کرده است که بازی Jagged Alliance 3 در حال توسعه است.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از دیجی کالا؛ در حالی که تا به حال هیچ سخنی درباره‌ی بازه‌ی زمانی احتمالی عرضه‌ی بازی گفته نشده است، توسعه‌دهندگان این اثر یعنی استودیوی هیمیمونت گیمز (Haemimont Games) اعلام کرده است که این مجموعه بازی محبوب قرار است به‌زودی به کامپیوترهای شخصی بازگردد. این استودیو سازنده‌ی قسمت‌های اخیر مجموعه بازی‌های Tropico هم بوده است.

در بیانیه‌ی خبری رسمی منتشرشده توسط شرکت THQ Nordic نوشته شده است: «طرفداران دهه‌ها منتظر بودند تا سومین قسمت از مجموعه بازی استراتژی افسانه‌ای Jagged Alliance را ببینند. استودیوی Haemimont Games که در ساخت بازی‌های استراتژی تبحر دارد و با آثاری همچون مجموعه بازی Tropico، Surviving Mars و Victor Vran و بسیاری از بازی‌های عالی دیگر شناخته می‌شوند، قرار است بالاخره دنباله‌ای را برای این مجموعه بازی محبوب و دوست‌داشتنی خلق کند.»
Jagged Alliance 3

بازی در Grand Chien، کشوری با منابع طبیعی غنی و شکاف‌های سیاسی عمیق اتفاق می‌افتد. وظیفه‌ی شما این است که نظم را بازگردانید و با تعداد زیادی از مزدورانی که هر کدام شخصیت‌، ویژگی‌ها و پیش‌زمینه‌های داستانی منحصر‌به‌فردی دارند، به دنبال رییس‌جمهور گمشده‌ی کشورتان باشید.

در بخش دیگری از بیانیه‌ی رسمی THQ بیان شده است: «بازی Jagged Alliance 3 مبارزات عمیق تاکتیکی و نوبتی را با کاوش در جهان بزرگ بازی و المان‌های استراتژیکی همچون کنترل منطقه‌های تحت اختیارتان، تمرین دادن نیروهای محلی و تأسیس جوخه‌های مختلف از میان سربازان مزدور ترکیب کرده است که البته‌ این ویژگی‌ها برای طرفداران سری کاملا شناخته شده است.»

طبق اطلاعات بیان شده، بازی Jagged Alliance 3 دارای المان‌های نقش آفرینی همچون قدرت‌های ویژه یا افزایش سطح برای نیروهای شما خواهد بود و همچنین می‌توانند به لوت کردن یا سفارشی‌سازی تجهیزات و سلاح‌های نیروهای خود را هم بپردازید. همچنین این بازی دارای بخش کوآپ چندنفره است و این یعنی شما می‌توانید با دوستان خود به جهان این بازی سفر کنید.

مجموعه بازی Jagged Alliance قدمت بسیاری دارد. انتشار اولین قسمت آن به سال ۱۹۹۵ میلادی باز‌می‌گردد. اکنون که ۲۶ سال از عرضه‌ی Jagged Alliance سپری شده است، متوجه می‌شویم که این اثر هنوز زنده است و طرفداران می‌توانند به آینده‌ی آن امید داشته باشند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا