گیم

بازی Age of Mythology در قالب یک بازسازی بازمی‌گردد

مجموعه عصر امپراطوری (Age of Empires) را می‌توان یکی از بهترین مجموعه‌های سبک استراتژی دانست. این عناوین به حالت استراتژی همزمان (Real Time) بوده و طرفداران بسیار زیادی دارد. یک نکته اینجاست که عناوین عصر امپراطوری تنها به شماره‌های اصلی یعنی ۱، ۲ و… تقسیم نمی‌شوند. یکی از بازی‌های دیگر این مجموعه عصر اساطیری (Age of Mythology) نام داشته که قرار است بازسازی شود.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از دیجی کالا؛ بازی عصر اساطیری: بازگفته شده (Retold) نام این بازی جدید است. بازی عصر اساطیری در سال ۲۰۰۲ برای کامپیوتر عرضه شد. این بازی سبک استراتژی را با فانتزی مخلوط کرده و در آن به جای مبارزه با انسان‌ها شما با هیولا و موجودات دیگر می‌جنگیدید. از این رو این عنوان طرفداران بسیار زیادی داشت. نکته جالب اینجاست که حتی با گذشت نزدیک به ۲۰ سال همچنان جامعه این بازی فعال است. این افراد به شدت منتظر یک نسخه Definitive از عصر اساطیری بودند.

حال شرکت سازنده تصمیم گرفته تا به حرف طرفداران گوش کند. از این رو بازی عصر اساطیری برای کامپیوتر بازسازی خواهد شد. تیم سازنده اعلام کرده که هدف اصلی آن ارائه تجربه اصیل بازی با ویژگی‌های گیم‌پلی و گرافیکی جدید است. همینطور اینکه قرار است امکانات جدیدی به بازی عصر اساطیری اضافه شود. البته اطلاعات بیشتری از این بازی منتشر نشده است.

بازی عصر اساطیری سبک خاصی دارد. به همین دلیل طرفداران آن نیز زیاد هستند. از طرفی با وجود گذشت ۲۰ سال از عرضه اولیه این بازی همچنان طرفداران و کاربران زیادی دارد. از این رو سرورهای آن همچنان زنده هستند. به طور کلی مایکروسافت یکدور کامل عناوین عصر امپراطوری را بازسازی کرد. به همین دلیل عجیب بود که این عنوان در میان بازی‌های بازسازی شده وجود نداشت.

به طور کلی سبک استراتژی در حال حاضر کمتر مورد توجه واقع می‌شود. این در حالی است که در ابتدای دهه ۲۰۰۰ میلادی این عناوین طرفداران به شدت زیادی داشتند. با این حال همچنان طرفداران این سبک از آن پشتیبانی می‌کنند و ساخت یک بازی خوب در این سبک قطعاً با استقبال خوبی مواجه خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا