گیم

بازی بعدی کال آو دیوتی، جنگاوری مدرن ۳ خواهد بود

مجموعه ندای وظیفه (Call of Duty) را می‌توان محبوب‌ترین مجموعه شوتر در دنیای گیمینگ دانست. با عرضه نامناسب عناوین اخیر مجموعه بتلفیلد (Battlefield)، ندای وظیفه بی‌رقیب شده و شرکت سازنده نیز از آن نهایت استفاده را می‌کند.

یکی از استراتژی‌های جدید اکتیویژن (Activision) عرضه عناوین جدید با نام‌های قدیمی این مجموعه است. برای مثال مجموعه جنگاوری مدرن (Modern Warfare) به نوعی بازسازی شده و از نام آن‌ها برای عرضه بازی‌های جدید ندای وظیفه استفاده شده است.

حال نوبت به شماره ۳ مجموعه جنگاوری مدرن رسیده است. یکی از منابع داخلی اطلاع داده که اکتیویژن در حال همکاری با شرکت Sledgehammer برای ساخت بازی بعدی مجموعه ندای وظیفه است. البته امکان دارد که چندین استودیوی مختلف به طور همزمان روی یکی از بازی‌های ندای وظیفه کار کنند.

در سال ۲۰۲۳ ما شاهد ارتقاء بازی جنگاوری مدرن ۲ بودیم و اکتیویژن اکثر تمرکز خود را روی بهتر کردن تجربه جنگاوری مدرن ۲ گذاشت. حال نوبت به عرضه یک بازی جدید از مجموعه ندای وظیفه رسیده است. جنگاوری مدرن ۳ دنباله شماره ۲ بوده و یک عنوان بسیار کامل است. در این بازی‌ حالت‌های داستانی، چند نفره و زامبی هم وجود دارد.

بازی جنگاوری مدرن ۳ نیز یک نقشه بتل رویال خواهد داشت که با وارزون ۲.۰ مشترک است. این نقشه Las Almas نام داشته و یک نقشه بسیار کامل است. البته این  محتوای جدید هنوز به طور رسمی معرفی نشده ولی تخمین زده می‌شود تا اواخر پاییز امسال عرضه شود. اکتیویژن تمرکز زیادی را روی حالت زامبی هم گذاشته است. به همین دلیل یکی از نقاط قوت بازی جنگاوری مدرن ۳ بخش زامبی آن خواهد بود. یکی از بحث‌های دیگر در شرکت اکتیویژن این است که آیا بخش زامبی را وارد عناوین رایگان بکند یا نه. این شرکت در اصل باید ببیند که کدام حالت برایش بیشتر سود دارد.

اطلاعات کلیدی جنگاوری مدرن ۳

  • تاریخ شروع نسخه بتای بازی: از ۱۴ مهر تا ۱۸ مهر ۱۴۰۲
  • دسترسی اولیه به بخش داستانی: ۱۱ آبان سال ۱۴۰۲
  • عرضه کامل: ۱۹ آبان ۱۴۰۲
  • عرضه فصل اول بازی به همراه نقشه جدید برای وارزون: اواخر پاییز ۱۴۰۲

اکتیویژن برای چند سال شروع به آزمون و خطا کرد تا توانست روند صحیح را برای مجموعه ندای وظیفه انتخاب کند. پس از عرضه دوباره عناوین قدیمی این شرکت مثل جنگاوری مدرن ۱، مجموعه ندای وظیفه دوباره محبوب شد. همین باعث شد که اکتیویژن به جای نوآوری، تلاش کند عناوین قبلی خود را بهتر کرده و وارد پلتفرم‌های جدید بکند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا