فناوری اطلاعات

ایلان ماسک از مدیرعاملی توییتر کنار می‌کشد

همین جند وقت قبل بود که ایلان ماسک توییتر را خرید و در حال حاضر مدیرعامل این شرکت است، اما او در حال آماده شدن برای ترک این موقعیت است.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از جی اس ام آرنا؛ او در اجلاس جهانی دولت در دبی از طریق لینک ویدیویی صحبت کرد و گفت که باید “سازمان را تثبیت کند” و “اطمینان حاصل شود که در یک مکان سالم مالی قرار دارد”. ماسک افزود: پس از آن، او احتمالا شخص دیگری را برای مدیریت شرکت پیدا خواهد کرد.

این اولین باری نیست که صحبت های خودخوانده مطلقه آزادی بیان را در مورد کناره گیری از مقام اجرایی ارشد می شنویم، اما اکنون یک جدول زمانی بالقوه داریم. به گفته منابع، در گفتگو با بلومبرگ، این میلیاردر فعالانه به دنبال فردی است که مدیر عامل توییتر باشد و انتظار می رود این انتقال تا پایان سال اتفاق بیفتد.

عدم حضور ماسک در تسلا برخی از سرمایه گذاران این شرکت خودروهای الکتریکی را عصبی کرده است. ماسک به نوبه خود گفت که اسپیس ایکس و تسلا در مقایسه با سه تا پنج سال پیش، اکنون به کار کمتری برای فعالیت نیاز دارند.

ایلان ماسک در جریان گفتگوی ویدیویی با وزیر امور کابینه امارات، توییتر را «یک استارتاپ برعکس» خواند. شبکه اجتماعی هنوز به کار زیادی نیاز دارد تا “در یک موقعیت باثبات” قرار گیرد. او در حال حاضر هفت روز در هفته با شش ساعت خواب کار می کند و آرزو دارد که «فقط 80 ساعت در هفته کار کند».

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا