گیم

الدن رینگ همزمان بیشترین و کمترین بازی تمام شده‌ی ۲۰۲۲ است

بازی الدن رینگ (Elden Ring) را به راحتی می‌توان بهترین عنوان سال ۲۰۲۲ دانست. از طرفی این بازی جایزه بهترین عنوان سال ۲۰۲۲ را نیز از مراسم گیم اواردز (Game Awards) دریافت کرد و به همین دلیل لیاقت این لقب را دارد. به همین طبیعی است که چنین بازی‌ای موفقیت زیادی کسب کند و طرفداران بسیار زیادی داشته باشد.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از دیجی کالا؛ نکته اصلی اینجاست که الدن رینگ توسط شرکت فرام سافتور (From Software) ساخته شده است. اگر با این شرکت آشنا باشید، می‌دانید که عناوین راحتی نمی‌سازد. به همین دلیل به پایان رساندن الدن رینگ یک چالش واقعی بوده و به طور کلی این بازی بسیار دشوار است. مخصوصاً اینکه این بازی بسیار طولانی بوده و محتوای بسیار زیادی در آن وجود دارد.

با این حال به دلیل داستان بسیار زیبا و کیفیتی که این بازی دارد، الدن رینگ توانسته کاربران بسیار زیادی را به خود جلب کند. به حدی که کوتاکو (Kotaku) یک گزارش از تعداد افرادی که الدن رینگ را به اتمام رسانده یا در میانه راه رها کردند، منتشر کرده است. کوتاکو با استفاده از یکی از سایت‌های معتبر در همین زمینه به نام HowLongtoBeat این آمار را بدست آورده است. طبق این گزارش ۶۰۰۰ نفر در سال گذشته الدن رینگ را به اتمام رساندند. از طرفی ۲۶۱ نفر نیز آن را رها کردند. هر دو عدد باعث شدند که الدن رینگ در صدر جدول باشد. بعد از الدن رینگ بازی ولگرد (Stray) با ۴۰۰۰ نفر که بازی را به اتمام رساندند قرار دارد. البته ولگرد یک بازی خطی بوده و به انتها رساندن آن بسیار راحت است.

شما باید این موضوع را در نظر داشته باشید که بسیاری از افراد نمی‌دانند این سایت اصلاً وجود دارد. به همین دلیل این آمار را باید به کل بازیکنان الدن رینگ تعمیم دهید. با این حال این موضوع نشان می‌دهد که الدن رینگ به شدت پرطرفدار بوده و کاربران نیز به دنبال تمام کردن آن هستند. به همین دلیل است که افراد کمی الدن رینگ را نیمه کاره رها کرده و اکثراً آن را به اتمام رسانده‌اند.

به طور کلی الدن رینگ موفقیت بسیار زیادی کسب کرد. این بازی بهترین نقد را در چند سال اخیر داشته و به همین دلت توانست از همان ابتدای عرضه توجه افراد زیادی را به خود جلب کند. حال این مورد آخر نیز به نوعی حالت تزیینی دارد. البته نشان می‌دهد که گیمرها به محتوا و داستان بازی توجه بسیار زیادی دارند. به این شکل که اگر این دو مورد مشکلی نداشته باشند، گیمرها به میزان سختی بازی توجه کمی می‌کنند.

فرام سافتور با الدن رینگ یک دوران جدید را آغاز کرد. حال باید صبر کرد و دید که عنوان بعدی این شرکت چگونه عمل خواهد کرد و چه عنوانی خواهد بود. به دلیل اینکه پر کردن جای الدن رینگ واقعاً دشوار بوده و فرام سافتور باید تلاش خود را چندین برابر کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا