تکنولوژی

اسکوتر برقی بوگاتی معرفی شد !

شرکت بوگاتی یکی از لوکس‌ترین خودروسازان جهان به شمار می‌آید که سرعت و لاکچری را به عنوان فلسفه طراحی خود انتخاب کرده است. این کمپانی قصد دارد یک ابر خودروی الکتریکی نیز به بازار بفرستد، اما اولین محصول الکتریکی آن یک اسکوتر برقی تقریباً معمولی خواهد بود.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از شهر سخت افزار؛ این اسکوتر برقی جدید در همکاری شرکت ایتالیایی با Bytech International تولید شده و وزنی معادل 15.8 کیلوگرم دارد. بوگاتی می‌گوید این دستگاه را با در نظر گرفتن ویژگی‌های ایرودینامیک و با آلیاژ منیزیم تولید کرده است.

اسکوتر الکتریکی بوگاتی قادر است به حداکثر سرعت 30 کیلومتر بر ساعت دست پیدا نماید که به مدد موتور الکتریکی 700 واتی آن ممکن شده است. برای مقایسه قدرت اولین محصول برقی بوگاتی با سایر محصولاتش باید بگوییم که موتور خودروی بوگاتی ویرون می‌تواند توانی تا 1000 برابر بیشتر از این اسکوتر تولید نماید.

بوگاتی این اسکوتر را برای جابه‌جایی در مسافت‌های کوتاه شهری تولید و در طراحی آن از چراغ‌های عقب بسیار زیبایی استفاده کرده که در هنگام حرکت زیبایی خاصی به این وسیله می‌بخشند. چراغ‌های کناری و راهنما نیز در این دستگاه تعبیه شده‌اند. در فرمان این اسکوتر نیز از نمایشگر LED استفاده شده که مصرف باتری، حالت سواری، سرعت و دیگر اطلاعات را برای کاربر به نمایش می‌گذارد.

اسکوتر برقی بوگاتی

اسکوتر برقی بوگاتی یک باتری 36 وات‌ساعتی دارد که برد پیمایشی 35 کیلومتری را برای آن فراهم می‌آورد. این باتری را می‌توان به راحتی و با برق شهری نیز شارژ کرد.

بازار وسایل نقلیه الکتریکی توجه بسیاری از سمت تولید کنندگان سنتی اتومبیل و همچنین شرکت‌های فناوری به خود جلب کرده و بوگاتی نیز کار خود در این بازار جدید را با یک اسکوتر برقی آغاز کرده است. هنوز اطلاعاتی از زمان عرضه و قیمت این دستگاه ارائه نشده، اما می‌توان انتظار داشت که بوگاتی قیمت بالایی برای آن در نظر بگیرد.

اسکوتر برقی بوگاتی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا