موبایل

آیپد پرو 2022 طراحی متفاوتی برای شارژ بی سیم خواهد داشت

مارک گورمن روزنامه نگار چاشنی بلومبرگ در ماه ژوئن گزارش داده بود که صفحه پشتی آیپد پرو ممکن است به طور کلی تغییر کند و به جای آلومینیوم از شیشه استفاده شود؛ چنین طراحی نه تنها شباهت بیشتری به آیفون های اخیر پیدا می کند بلکه شارژ بی سیم را قادر می سازد.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از فون آرنا؛ براساس گزارش های امروز، اگر چه اپل هنوز در تلاش است تا از MagSafe در آیپد های جدید خود استفاده کند، ولی با همه اینها باز هم به احتمال زیاد صفحه پشتی به طور کامل از شیشه ساخته نشود؛ به این دلیل که شیشه پشت می تواند آیپد را شکننده تر و مستعد آسیب بیشتر کند.

برای کار راحت تر با شارژر MagSafe، اپل ممکن است به جای طراحی قبلی، آن را با لوگوی بزرگتری که از شیشه ساخته شده است آراسته کند که برای انتقال قدرت مورد استفاده قرار خواهد گرفت؛ نمونه اولیه با این طراحی جدید نیز ادعا می شود آهنرباهای قوی تری برای اطمینان از یک اتصال پایدار دارد.

این گزارش همچنین ادعا می کند که نمونه اولیه این شارژ MagSafe سریع تری را در مقایسه با آیفون پشتیبانی می کند؛ برای مثال شارژر MagSafe آیفون 13 تا 15 وات قدرت را ارائه می دهد.

بنا به گزارش ها اپل صفحه های بزرگتری را نیز در نظر دارد، اما نه برای نسل بعدی، که به احتمال زیاد با همان اندازه های فعلی 11 و 12.9 اینچی رونمایی می شوند.

همچنین، امروزه گزارش ها می گویند مدل دوربین های آیپد های جدید مدلی مانند دوربینهای آیفون 13 خواهند داشت.

ترجمه:مهتا حیدری

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا