موبایل

Desire 19s با دوربین سه گانه و قیمت 195 دلاری معرفی شد

البرز فاوا نیوز؛ در حدود یک ماهی می شود که خبری از کمپانی معروف تایوانی HTC بعد از معرفی آخرین گوشی خود یعنی Exodus 1s نبود. حال تصمیم به رونمایی یکی از یک مدل از سری Desire گرفت.
این اسمارت فون جدید با نام Desire 19s به عنوان جانشین مدل قبلی این سری یعنی 12s از یک نمایشگر 6.2 اینچی IPS با رزولوشن +HD در نسبت 19:9 و یک سنسور 16 مگاپیکسلی درون ناچ قطره ای بالای نمایشگر، در پنل جلویی خود استفاده می کند.

حال به سراغ پنل شیشه ای پشت می رویم؛ در این قسمت شاهد خود نمایی سه سنسور و یک حسگر اثر انگشت می باشیم. این سه سنسور به ترتیب یک سنسور 13 مگاپیکسلی اصلی با f/1.9، یک فوق عریض 5 مگاپیکسلی با f/2.2 و یک حسگر عمق 5 مگاپیکسلی می باشند.

در بین این دو پنل نیز یک چیپست Helio P22 مدیاتک در کنار 3 گیگ حافظه ی رم و 32 گیگ فضای ذخیره سازی (قبل ارتقاء با حافظه ی microSD جانبی) در نظر گرفته شده است که به خوبی از پس کارهای روزمره و کمی گیم سبک بر می آید.


از دیگر مشخصات این اسمارت فون 195 دلاری می توان به مجهز بودن به اندروید 9، باتری 3850 میلی آمپری (قابل تغذیه از طریق پورت USB-C)، شارژر 10 واتی، جک هدفون و NFC اشاره کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا