فناوری اطلاعات

هشدار درباره کلاهبرداری پیامکی به بهانه برنده شدن در مسابقات

هشدار درباره کلاهبرداری پیامکی به بهانه برنده شدن در مسابقات؛ شرکت مخابرات ایران نسبت به کلاهبرداری پیامکی به بهانه برنده شدن در مسابقات و قرعه کشی های مختلف، هشدار داد.

به گزارش البرز فاوا نیوز به نقل از مهر، شرکت مخابرات ایران نسبت به کلاهبرداری پیامکی به بهانه برنده شدن در مسابقات و قرعه کشی های مختلف و اظهار موارد کذب به عنوان امور مشترکین این شرکت هشدار داد و اعلام کرد: مشترکین مراقب باشند فریب این گونه کلاهبرداری ها را نخورند.

برخی کلاهبرداران و افراد سودجو طی روزهای اخیر با ارسال پیامک به مردم به بهانه برنده شدن، خود را به عنوان امور مشترکین مخابرات معرفی می کنند تا به مقاصد سودجویانه خود برسند.

طی روزهای اخیر، کلاهبرداران به تعدادی از مشترکین در استان های مختلف، پیامکی حاوی وعده دروغین برنده شدن تبلت، سرویس آشپزخانه و … ارسال و ضمن معرفی خود به عنوان امور مشترکین مخابرات یا همراه اول، درخواست اخاذی و واریز پول از آنان می کنند.

تعدادی از مشترکین اینگونه کلاهبرداری ها را از طریق درگاه های ارتباطی شرکت اطلاع داده اند و از تمام هموطنان درخواست می شود در صورت مواجهه با موارد مشابه، جزئیات این اقدام به کلاهبرداری و عمل مجرمانه را در سراسر کشور در اسرع وقت به شماره ۲۰۲۱، سامانه ارتباط مردمی مخابرات اطلاع دهند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا