گیم

نحوه تکمیل چالش Trophy Hunt وارزون 2 و مدرن وارفر 2

دنیای کالاف دیوتی همیشه چالش برانگیز بوده و آپدیت فصل سوم این بازی نیز از این قائده مستثنی نیست! چالش Trophy Hunt وارزون 2 و مدرن وارفر 2، جدیدترین چالش جذاب این سری بازی است که در این مطلب نگاهی عمیق به آن و نحوه تکمیل آن خواهد داشت.

به گزارش فناوری برتر دیجیتال به نقل از سرگرمی، چالش Trophy Hunt وارزون 2 و مدرن وارفر 2 یکی دیگر از بخش‌های جذابی است که به تازگی وارد این بازی دوست داشتنی و محبوب شده است. این چالش نه یک جایزه، بلکه چندین و چند جایزه داشته که تلاش برای آن‌ها به معنای واقعی با ارزش بوده و هر کسی را ترغیب به تکمیل چالش‌ها می‌کنند. آپدیت فصل سوم وارزون 2 و مدرن وارفر 2، دقیقا مانند فصل پیشین چالش‌های بسیاری را برای ما داشته و دو جایزه از میان جوایز این چالش‌ها، اسکین‌هایی هستند که بسیاری از کاربران تنها برای به دست آوردن آن‌ها به تکمیل چالش‌ها می‌پردازند. در ادامه به معرفی تمام چالش‌ها و جوایز آن‌ها خواهیم پرداخت. علاوه بر آن، نگاهی به چالش‌های دو اسکین گفته شده و نحوه تکمیل‌ آن‌ها می‌اندازیم.

تمام چالش‌های Trophy Hunt وارزون 2 و مدرن وارفر 2

چالش تفنگ‌های Assault Rifle: کشتن ۲۵۰ دشمن با استفاده از Assault Rifleها

چالش تفنگ‌های Battle Rifle: هدشات کردن ۳۰ دشمن با استفاده از Battle Rifleها

چالش تفنگ‌های SMG: ۳۰ مرتبه کشتن ۳ دشمن بدون کشته شدن با استفاده از SMGها

چالش تفنگ‌های Shotgun: کشتن ۳۰ دشمن با استفاده از Shotgunها بدون نشانه گیری

چالش تفنگ‌های LMG: کشتن ۵۰ دشمن با استفاده از LMGها در حالت Mounted

چالش تفنگ‌های Marksman Rifle: کشتن ۲۵ دشمن از فاصله دور (Longshot) با استفاده از Marksman Rifleها

چالش تفنگ‌های Sniper Rifle: کشتن ۳۰ دشمن از فاصله دور (Longshot) با استفاده از Sniper Rifleها

چالش تفنگ‌های Sidearm: کشتن ۵۰ دشمن با استفاده از Sidearmها

چالش سلاح‌های Launcher: کشتن ۴۰ دشمن با استفاده از Launcherها

چالش سلاح‌های سرد (Melee): کشتن ۳۰ دشمن از پشت سر با استفاده از سلاح‌های سرد

همانطور که اشاره شد تکمیل این چالش‌ها دو اسکین را در اختیار شما قرار می‌دهد. اسکین ابتدایی پس از تکمیل هر دسته چالش به صورت جداگانه بوده که اسکینی مخصوص همان دسته سلاح را در اختیار شما قرار می‌دهد. اسکین دوم مربوط به زمانی است که شما تمام چالش‌ها را تکمیل می‌کنید. این اسکین برای همه سلاح‌های شما بازگشایی خواهد شد. بد نیست از همین حالا بدانید به دست آوردن اسکین دوم که با نام Mastery Camo شناخته می‌شود، کار بسیار سخت و زمان بری است!

نحوه تکمیل چالش Trophy Hunt وارزون 2 و مدرن وارفر 2

تکمیل چالش‌های Trophy Hunt در نگاه اول چندان سخت نبوده و با خود فکر می‌کنید پس از تنها چند مبارزه آن‌ها را تکمیل خواهید کرد. اجازه دهید اشاره کنیم که این چالش‌ها به معنای واقعی برای کاربران بازی مدرن وارفر 2 بسیار آسان بوده و با وجود مهلت سی روزه برای تکمیل چالش‌ها، تقریبا هیچ استرسی برای تکمیل این چالش‌ها نخواهند داشت. کاربران بازی مدرن وارفر 2 می‌توانند به آسانی با تجربه پلی لیست Shipment 24/7 در بخش مولتی پلیر این بازی به سرعت هر چه تمام‌تر به تکمیل این چالش‌ها بپردازند. اما پیش برد این چالش‌ها برای کاربرانی که تنها به تجربه بازی وارزون 2 می‌پردازند به این آسانی نیست!

در حالی که در بخش پیشین اشاره داشتیم، تکمیل چالش‌ها در وارزون 2 سخت است، اما نباید نا امید شد چون ما برای شما راه‌هایی به منظور آسان ساختن این چالش‌ها داریم. در ابتدا اجازه دهید اشاره داشته باشیم که فکر پیش برد و تکمیل چالش‌های Trophy Hunt در حالت معمولی بتل رویال کالاف دیوتی یعنی وارزون 2 را به طور کامل از ذهن خود خارج کنید. با این حال از آنجایی که شما سی روز فرصت پیش برد این چالش‌ها را دارید، تکمیل آن‌ها در بخش معمولی وارزون 2 شدنی، اما بسیار زمان بر و طاقت فرسا است.

ما پیشنهاد می‌کنیم برای تکمیل چالش Trophy Hunt وارزون 2 به تجربه این بازی در حالت Resurgence و نقشه محبوب و دوست داشتنی جزیره آشیکا (Ashika Island) روی بیاورید. همانطور که بدون شک بسیاری از شما اطلاع دارید این حالت از بازی وارزون 2 سرعت بسیار بالایی داشته و در نتجه آن شما فرصت کشتن دشمنان بیشتری را در اختیار خود دارید. علاوه بر آن، شما می‌توانید این چالش را در حالت Plunder پیش ببرید که آزادی عمل بیشتری نسبت به بتل رویال به شما داده و احتمالا دشمنان بیشتری، حتی بیشتر از دشمنان نقشه جزیره آشیکا در برابر شما قرار بگیرند!

پیش از پایان این مطلب، بد نیست اشاره داشت که آپدیت فصل سوم وارزون 2 و مدرن وارفر 2 چالش‌هایی بیش از چالش Trophy Hunt برای ما دارد. ما در این آپدیت از بازی دو تفنگ فوق العاده جذاب و پر قدرت را دریافت کردیم که چالش بازگشایی آن‌ها نه تنها سخت نبوده، بلکه بسیار جذاب هستند. یکی از تفنگ‌ها که GS Magna نام داشته نمونه تمام خودکار تفنگ .50 GS بوده و دیگر تفنگ با نام FTAC Siege پیستولی است که بخش‌های بسیاری را از تفنگ‌های دسته SMG به ارث برده است. شما می‌توانید در این مطلب نگاهی به هر دو تفنگ و نحوه بازگشایی آن‌ها داشته باشید.

بازی‌های کالاف دیوتی مدرن وارفر 2 و وارزون 2 در کنسول‌های نسل هشتمی پلی استیشن ۴ و ایکس باکس وان، کنسول‌های نسل نهمی ایکس باکس سری ایکس/سری اس و پلی استیشن ۵ و همچنین رایانه شخصی در دسترس هستند. لازم به ذکر است که شما می‌توانید بازی وارزون 2 را به شکل کاملا رایگان دریافت و تجربه کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا